.

Vraag

Bankrekeningnummer geactiveerd

  • 9 February 2012
  • 3 reacties
  • 844 Bekeken

Badge +1
Volgens mij zit er een bug in het systeem bij Simyo. Wanneer ik mijn bankrekening nummer heb gewijzigd en tevens geactiveerd heb kan ik niet kiezen om het via een eenmalige machtiging op te waarderen. Zou Simyo/KPN hier eens kritisch naar kunnen kijken? Voor alsnog is het nog niet in orde, de vorige keer moest het "handmatisch" worden omgezet!

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Volgens onze gegevens hebben wij een aantal keer niet succesvol kunnen machtigen. Hierdoor is de optie bij u uit gezet. De eenmalige machtiging kan weer worden geactiveerd zodra je een opwaardering via Ideal doet met een minimaal bedrag van 30 euro.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Dat klopt bij inderdaad bij één rekeningnummer waarvan het bedrag niet afgeschreven kon worden. Vervolgens had ik een nieuwe bankrekening nummer opgegeven. Alleen dan wordt alles dus geblokkeerd. Op dat nieuwe bankrekeningnummer is 1 cent bijgeschreven. Die code heb ik ingevoerd en is toegevoegd. Ik heb met dat zelfde rekeningnummer 10 euro bij geschreven, 30 euro vind ik wat te veel.
Badge +2
Hi vragen,

Wij kunnen de optie pas weer activeren nadat er € 30 is opgewaardeerd. Wij verzoeken je ons te contacteren op het moment als dit is gebeurd zodat wij de optie weer voor je kunnen activeren.

Groetjes,

Arie

Reageer