.

Beantwoord

Bankrekening activeren

  • 27 October 2012
  • 11 reacties
  • 883 Bekeken

Badge
Ik krijg nu al een tijdje de melding dat ik mijn bankrekening moet activeren. Allemaal prachtig natuurlijk alleen krijg ik geen activatiecode. Om van prepaid naar een abonnement te gaan zou ik graag asap een activatiecode willen krijgen. Wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Alex 29 October 2012, 14:07

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Ik heb vanmiddag ook een activatiecode gevraagd via mijn bankrekening.
Om mijn reserve toestel op een makkelijke manier telkens eenmalig op te waarderen.
Tot nu toe ook niets gezien op de site van mijn bank.
Zou het wel op prijs stellen dat e.e.a. snel wordt geregeld, want ik heb niet voor niets een reserve Simyonummer.
Reputatie 5
Badge +10
Ik krijg nu al een tijdje de melding dat ik mijn bankrekening moet activeren. Allemaal prachtig natuurlijk alleen krijg ik geen activatiecode. Om van prepaid naar een abonnement te gaan zou ik graag asap een activatiecode willen krijgen. Wie kan mij helpen?

Hoi ingrid58,

Ik heb het e.e.a. voor je aangepast. Wil je nu nog eens proberen om over te stappen naar een Simyo abonnement? Graag hoor ik of het is gelukt?

Ik heb vanmiddag ook een activatiecode gevraagd via mijn bankrekening.
Om mijn reserve toestel op een makkelijke manier telkens eenmalig op te waarderen.
Tot nu toe ook niets gezien op de site van mijn bank.
Zou het wel op prijs stellen dat e.e.a. snel wordt geregeld, want ik heb niet voor niets een reserve Simyonummer.


Hoi ellefoto,

Volgens onze gegevens heb je de activatiecode op 29/10/12 aangevraagd. De 1 euro bijschrijving + activatiecode wordt binnen 3 werkdagen op je opgegeven bankrekening gestort. Je kunt de activatiecode vervolgens op je persoonlijke pagina invoeren.

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb vanmiddag ook een activatiecode gevraagd via mijn bankrekening.
Om mijn reserve toestel op een makkelijke manier telkens eenmalig op te waarderen.
Tot nu toe ook niets gezien op de site van mijn bank.
Zou het wel op prijs stellen dat e.e.a. snel wordt geregeld, want ik heb niet voor niets een reserve Simyonummer.


Hoi ellefoto,

Volgens onze gegevens heb je de activatiecode op 29/10/12 aangevraagd. De 1 euro bijschrijving + activatiecode wordt binnen 3 werkdagen op je opgegeven bankrekening gestort. Je kunt de activatiecode vervolgens op je persoonlijke pagina invoeren.

Groetjes,

Alex
[/quote]

Alex,

Hartelijk dank voor de informatie.
Alles in orde nu!

groet
Elle
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen ellefoto.

Groetjes,

Alex
Ik wil overstappen van prepaid naar abonnement. Hiervoor moet ik een bankrekening activeren. Het lukt mij niet dit te regelen.
Badge
Ik krijg nu al een tijdje de melding dat ik mijn bankrekening moet activeren. Allemaal prachtig natuurlijk alleen krijg ik geen activatiecode. Om van prepaid naar een abonnement te gaan zou ik graag asap een activatiecode willen krijgen. Wie kan mij helpen?


Ja hoor het is gelukt. Nu kan ik eindelijk mijn prepaid omzetten naar een vast abonnement. Echter kom ik iets vreemds tegen qua berekening. Als ik me aanmeld als nieuwe gebruiker met een nieuw abonnement betaal ik 3 euro per maand voor 100 min/sms. Als ik via mijn profiel mijn prepaid abonnement omzet naar een vast abonnement ben ik ineens 5 euro per maand kwijt voor dezelfde 100 min/sms. Hoe zit dat? Ik ben natuurklijk geen dief van eigen portemonnee.
Ik ben vandaag overgestapt van pre-paid naar abonnement. Nu wil ik mijn bankrekening activeren, alleen is in het afschrift de getallen rij zo lang, dat het stuk tekst met activatiecode helemaal niet in beeld komt bij mijn internet bank en dus ook niet op het afschrift. Is er nog een andere manier om mijn bankrekening te activeren ? 

Ik hoor graag van jullie.

Groet Johan.
Badge
ik krijg een e-mail met de tekst 
UW ACTIVATIECODE
VOOR BETALINGEN AAN SIMYO.NL IS XXXXXXXXX\

ik heb daar niet om gevraagd.... wat moet ik hier mee?
Reputatie 5
Badge +10
Ja hoor het is gelukt. Nu kan ik eindelijk mijn prepaid omzetten naar een vast abonnement. Echter kom ik iets vreemds tegen qua berekening. Als ik me aanmeld als nieuwe gebruiker met een nieuw abonnement betaal ik 3 euro per maand voor 100 min/sms. Als ik via mijn profiel mijn prepaid abonnement omzet naar een vast abonnement ben ik ineens 5 euro per maand kwijt voor dezelfde 100 min/sms. Hoe zit dat? Ik ben natuurklijk geen dief van eigen portemonnee.

Hoi ingrid58,

Als je een jaar abonnement neemt, betaal je 3 euro voor 100 bel/sms minuten. Bij een flexibel abonnement betaal je 5 euro voor 100 bel/sms. Is je vraag zo beantwoord?

Ik ben vandaag overgestapt van pre-paid naar abonnement. Nu wil ik mijn bankrekening activeren, alleen is in het afschrift de getallen rij zo lang, dat het stuk tekst met activatiecode helemaal niet in beeld komt bij mijn internet bank en dus ook niet op het afschrift. Is er nog een andere manier om mijn bankrekening te activeren ?

Ik hoor graag van jullie.

Groet Johan.


Hoi J4Zeist,

Volgens onze gegevens heb je niet de overstap pagina gebruikt, maar heb je een nieuw abonnement besteld. Die bestelling is overigens afgekeurd wegens het niet overeenkomen van de tenaamstelling abonnementshouder en rekeninghouder. Een uitleg over hoe je kan overstappen van Simyo prepaid naar een Simyo abonnement vin je in dit topic. Kun je aangeven of het is gelukt?

ik krijg een e-mail met de tekst 
UW ACTIVATIECODE
VOOR BETALINGEN AAN SIMYO.NL IS XXXXXXXXX\

ik heb daar niet om gevraagd.... wat moet ik hier mee?


Hoi lugtiheid,

Volgens onze gegevens heb je een rekeningwijziging doorgegeven. Deze moet nog worden bevestigd. Dit doe je door de activatiecode (te vinden op je bijschrijvingen van je bank) in te voeren op je persoonlijke pagina. Is hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,

Alex
Beste Mensen,
Mijn volgende probleem : Ik probeer mijn prepaid ab.bij simyo omtezetten naar sim only abb. en elke keer vraagr hij om een activatie code rek.nummer wat ik nog nooit het gehad.
Wat nu ?????
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Andre van Gelden,

Zou je opnieuw jouw bankrekening kunnen activeren via jouw persoonlijke pagina? Nadat je dit hebt gedaan kan je overstappen van prepaid naar abonnement.

Reageer