.

Beantwoord

App loopt steeds vast op iPhone, wat kan ik doen?

  • 26 January 2021
  • 5 reacties
  • 254 Bekeken

Badge

Als ik op mijn iPhone 12 na gebruik van de Simyo app niet handmatig uitlog of dit vergeet  is de app steeds bij een volgende keer vastgelopen, Oeps er ging iets mis, probeer opnieuw!   … de app dan maar weer opnieuw installeren is de enigste oplossing:sob:  wat kan hier het probleem van zijn?

icon

Beste antwoord door RicoK 26 January 2021, 13:28

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@ed0nk Dat is vervelend. Het eerste wat ik je had willen adviseren is even de app te verwijderen en op nieuw installeren, maar dat heb je al (noodgedwongen) gedaan...

Ik herken dit probleem niet. Ik heb zelf een iPhone 11 Pro Max met de laatste iOS versie (heb jij deze ook geïnstalleerd?) en de laatste versie van de Simyo App, maar dat is automatisch als je deze weer vanuit de appstore installeert.

Reputatie 7
Badge +9

@ed0nk Op mijn iPhone 12 Mini log ik nooit uit dus het wel of niet uitloggen is niet de oorzaak van jouw probleem. Wat het wel is weet ik niet. Al geprobeerd of helemaal uitzetten en opnieuw opstarten van de iPhone helpt?

Reputatie 7
Badge +6

Hi ed0nk,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

Wat balen dat je problemen hebt bij het gebruik van de app! Heb je de tips van de mannen al geprobeerd? Ik vraag me namelijk af of dit heeft geholpen of niet. 

Laat je het in dit topic even weten? 

 

Bedankt RicoK en Scotsman!

 

Groetjes,

Tessanne

Badge

Bedankt voor de tips de app  werkt weer als vanouds  …

Groet                 

Reputatie 7

@ed0nk Mooi! Maar wat heb je nu feitelijk gedaan om het probleem verholpen te krijgen?

Reageer