.

Beantwoord

Activatiecode

  • 3 August 2012
  • 6 reacties
  • 640 Bekeken

Beste Simyo,

Ik wil graag automatisch opwaarderen inschakelen en daarvoor moet mijn rekeningnummer geactiveerd worden. Nu staat op de site dat dit tussen 1 en 3 dagen zal gaan duren, ik heb dit vijf dagen geleden aangevraagd maar tot op heden zie ik niks terug op mijn bankafschift. Misschien een foutje aan jullie zijde of anders misschien een kleine wijziging doorvoeren op de site, dat activatie eens plaats zal vinden via een bankafschift

Hopelijk kan dit snel verholpen worden.

Marcel
icon

Beste antwoord door Natascha 4 August 2012, 11:29

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +6
Beste Marcel69,

Welkom op het forum!
Graag ontvang ik in een privé het bericht het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit in het systeem voor je kan nakijken.
Badge
Goede morgen.
Ben al heel lang bezig mijn Activatiecode wat op mijn Bankafschrift staat  te actievieren maar het lukt niet.
Staat iederekeer word niet herkend met mijn  nummer. Kommisch.
Gisteren heel lang aan de telefoon gehangen met mijn mobiele nummer (wat gratis zou zijn, maar wel geld afgeboekt van 2.50 naar 2,38)
Het probleem gezegt maar er staat nog steeds dat ik mijn Bank moet actieveren heelaas het gaat niet. Ok zouden ze mij terug bellen gisteren
ook dat is niet gebeurt. Wie ook wie kan mij Helpen😕
Badge
Heb het antwoord gevonden hoe het werkt.
Jullie moeten de IS niet zo voor de code zetten zo komen de problemen dat de activatiecode niet werkt ;)
En ook niet dat het Gratis klanten services bellen is van af je mobile telefoon.
Maar goed mijn Bank is nu gekoppelt.
Groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tulpe,

Ik snap de verwarring. Goed om te horen dat het is gelukt in ieder geval.

Groetjes,

Alex
Badge
Goede morgen.
Ben al heel lang bezig mijn Activatiecode wat op mijn Bankafschrift staat  te actievieren maar het lukt niet.
Staat iederekeer word niet herkend met mijn  nummer. Kommisch.
Gisteren heel lang aan de telefoon gehangen met mijn mobiele nummer (wat gratis zou zijn, maar wel geld afgeboekt van 2.50 naar 2,38)
Het probleem gezegt maar er staat nog steeds dat ik mijn Bank moet actieveren heelaas het gaat niet. Ok zouden ze mij terug bellen gisteren
ook dat is niet gebeurt. Wie ook wie kan mij Helpen😕


Ik zag net dat ik 12 cent heb betaald voor mij voicmail uit te schakkelen sorry dus 1200 is wel Gratis SORRRRRY
Badge +2
Beste Tulpe,

Geen probleem. Een foutje maken is menselijk ;)

Groetjes,

Arie

Reageer