.

Beantwoord

account maken op mijn simyo.

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 1905 Bekeken

  • Beginner
  • 2 reacties

mijn zoon moet zijn beltegoed opwaarderen. Hij heeft geen smartphone, dus dat moet via de computer. Hoe maak je een account aan bij Mijn Simyo ?

icon

Beste antwoord door Ray 11 May 2020, 18:44

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @eir 

Wellicht heeft hij hier iets aan..

 

Ik kan niet inloggen op Mijn Simyo

Op Mijn Simyo en de Mijn Simyo app log je in met je Simyo telefoonnummer en wachtwoord. Het wachtwoord en (tijdelijk) telefoonnummer versturen wij op het moment dat je simkaart onderweg is. 

Heb je ooit je wachtwoord gewijzigd? Klik dan op "Wachtwoord vergeten?" om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ontvang je geen e-mail om een nieuw wachtwoord aan te maken? Check of de mail niet in je spamfolder terecht is gekomen.

Krijg je de melding "Je 06-nummer of wachtwoord is onjuist."? Kijk dan hier voor tips.

Is dit niet de oplossing of heb je een ander e-mailadres in gebruik genomen? Wij helpen je graag verder. Neem contact met ons op via het kanaal naar jouw keuze.

 

Laat je weten of het is gelukt?

 

Bedankt. Dan moeten we die brief dus opzoeken.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi eir,

 

Als het goed is hebben jullie een mail gehad met de inloggegevens, op hetzelfde mailadres waar de bestelling mee is geplaatst. Mocht je deze niet terug kunnen vinden, kun je ook de spambox controleren.


Groetjes,

Daisy

Ja,  Mail gevonden en account gemaakt.

Bedankt voor de informatie.

Bedankt voor de terugkoppeling. Wordt ook gewaardeerd 👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi eir,

 

Super! En inderdaad bedankt voor de terugkoppeling!  

 

En Ray jij ook heel erg bedankt voor het meedenken en jouw antwoord natuurlijk. :smile:

 

Groetjes,

Tessanne

Reageer