.

Beantwoord

5-Cijferige code niet door de app onthouden. Hoe kan dit?


Mijn 5-cijferige inlog code word niet onthouden door de app. Heb hem al tien keer opnieuw ingesteld maar moet desondanks toch telkens weer met mijn wachtwoord inloggen. Dit is het geval sinds ik een S20-FE heb. Daarvoor, met Mijn Wiley\fox spark+, werkte alles feilloos.

icon

Beste antwoord door Seren 6 May 2022, 14:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Het klinkt een beetje gek maar je moet de app wegswipen inplaats van afsluiten. Bij afsluiten krijg je de vraag of je wilt uitloggen. En zodra je dan ja zegt, moet je elke keer je code weer intoetsen bij het inloggen ondanks dat je hebt aangevinkt dat je “ingelogd blijven” hebt aangevinkt. 

Maar volgens mij kun je ook je vingerafdruk gebruiken bij de S20 FE. 

Heb geprobeerd maar kan alleen omhoog slepen wat hetzelfde doet als de app afsluiten, met hetzelfde resultaat. Link en rechts slepen gaat niet. Naar onder brengt me terug in de app.

In de instellingen zie ik dat de app geen rechten heeft en als ik rechtsboven op de … druk ziek ik wel dat er vingerafdruk hardware gebruikt kan worden maar de rechten daarvoor kan ik in daar, en in de app niet aanzetten. Ik zie geen fingerprint icoontje onder in mijn scherm (zoals wel bij de app van mijn bank waarbij dit ook werkt) en bij de Simyo app kan ik vingeren wat ik wil maar zonder resultaat ;-?

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @RiLi,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je app de 5-cijferige code niet onthoud.

Ik heb van onze technische afdeling begrepen dat deze issue bekend is en dat ze bezig zijn met een fix hiervoor! Onze excuses voor het ongemak. Zodra dit is opgelost zal ik dit laten weten via deze topic. Ik wil je bedanken voor het signaal en hopelijk kun je snel weer inloggen met je 5-cijferige code!

Groetjes,
Seren 

Helder!,

Ik weet het, software is altijd sneller opgeleverd dan getest.

Moet even geduld hebben dus.

Heb inmiddels mijn password al zo vaak ingevoerd dat ik ‘t onderhand wel uit mijn hoofd ken. Neemt niet weg dat twintig exotische tekens invoeren meer tijd vergt en vaker fout gaat dan een keer (nou ja,  soms twee keer) mijn vinger laten scannen.

Hoop dat dat snel weer werkt

Reageer