.

Vraag

Werking Mijn Simyo. Opgelost

  • 27 February 2013
  • 0 reacties
  • 353 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Beste Simyo klanten,

Update 28/2/13: Opgelost

27/2/13: Helaas hebben we op dit moment te maken met wat technische problemen door de nieuwe website. Hierdoor werkt 'Mijn Simyo' niet optimaal. We doen ons best om dit zo snel mogelijk op te lossen. Hieronder een aantal veelvoorkomende vragen met antwoord.

1) Ik kan niet inloggen op 'Mijn Simyo'

Door de lancering van de nieuwe website is het erg druk. Hierdoor is het mogelijk dat je een foutmelding krijgt wanneer je probeert in te loggen. Probeer het aub later nogmaals.

2) Ik kan mijn bundel niet wijzigen

Door de lancering van de nieuwe website is het erg druk. Voor toevoegen van een internet of sms bundel willen we je vragen het later nogmaals te proberen. Wanneer je je abonnement wilt opzeggen of als je je bel of internet bundel wilt wijzigen, willen we je vragen dit later te proberen. Dit soort wijzigingen kun je nog tot 25/3/13 doorgeven.

3) Ik kan mijn persoonlijke gegevens niet wijzigen

Het is mogelijk dat het wijzigen van persoonlijke gegevens niet werkt. Ook hiervan zij we op de hoogte. Probeer het op een later moment nog eens.

4) Ik zie geen mogelijkheid tot uitloggen.

Op sommige laptaps/computers, tablets en telefoons is de utilog button niet te zien. De oplossing voor dit probleem is door te wachten tot je automatisch bent uitgelogd of door de cookies te verwijderen.

We verwachten dat bovenstaande punten morgen aan het eind van de dag zijn opgelost.

Let op! Opzeggingen, bel - en internet bundel wijzigingen dienen altijd voor de 25ste van de maand te worden doorgegeven. Het is daarom nu niet mogelijk om je wijziging per 1/3/13 van in te laten gaan. Het toevoegen van sms en internetbundels wordt wel per direct verwerkt. In dit topic is alle informatie over het wijzigen van bundels te vinden.

Feedback website
In dit topic kunnen jullie je feedback kwijt over de website. Hier wordt regelmatig in gekeken om na te gaan waar jullie tegen aan lopen.

Update 28/2/13: Opgelost

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.