.

Een waarschuwingssms bij 50 - 80 - 100% @forumleden, zouden jullie dat willen?

  • 4 October 2016
  • 7 reacties
  • 274 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al eens geopperd in een topic i.p.v. alleen een waarschuwing bij 80 en 100 om bij 50 - 80 - 100% een waarschuwing m.b.t. dataverbruik. Is er al iets bekend, iets te zeggen over deze extra waarschuwing?

Vraagje aan andere forumleden...
Zouden jullie ook een waarschuwing bij 50 - 80 -100 willen?

Een extra waarschuwing zou je dat willen?


7 reacties

Badge
Die waarschuwing bij 50% (of 250MB, in mijn geval) kan ik zelf al instellen op mijn Android smartphone (ik kan ook instellen dat mobiel internet uitgeschakeld wordt als er meer dan een bepaald aantal MB's wordt verbruikt), dus voor mij persoonlijk zou dat niet hoeven, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen dat wel zouden willen.

Het lijkt me wel een goed idee om een waarschuwing bij 50% te gaan geven, die je dan via Mijn Simyo in en uit zou kunnen schakelen.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Friesian,

Enorm goed dat je dit aangeeft! Wij hadden het inderdaad op de Wall of Change geplaatst. Het is namelijk een enorm goed en handig idee. Dit is vooral handig bij kleinere bundels, omdat de sms'jes relatief kort na elkaar worden verstuurd. Wij zijn nog in afwachting van een terugkoppeling hieromtrent.

Goed dat je de vraag stelt aan onze forumleden! Als hier veel vraag naar is, kunnen wij er eventueel meer vaart achter zetten door aan te kaarten dat de sms gewild is. Ik ben dus razend benieuwd naar andere reacties van onze forumleden.

Dit neemt natuurlijk niet weg dat het belangrijk is om het verbruik ook in de gaten te houden in Mijn Simyo en dat er mogelijkheden zijn ingebouwd in diverse smartphones om het verbruik in de gaten te houden.

Laat de reacties maar binnenstromen!

@Dunics, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Ilias
[...]
Laat de reacties maar binnenstromen!

Wagonladingen, wat zeg ik, duuizunduh mammoettankers vol....;)
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Haha, ik zie inderdaad geen wagonladingen met reacties. Ik blijf het wel een goede suggestie vinden en ben blij dat Ilias jouw idee op de Wall of Change heeft gehangen.

Groetjes,
Caspar
Ik vind het ook een goed idee
Ik kan mij herinneren dat Simyo de 50% melding heeft vervangen voor de 80% melding omdat er (veel) klanten waren die de 50% te vroeg vonden.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Joeybergie en Raytje,

Raytje, dat klopt! We hadden vroeger wel de 50%-sms, maar die is afgeschaft omdat het consensus was dat dat veel te vroeg was voor de meeste mensen. Nu hebben de 80% en de 100% sms, en daar zijn zeer zelden negatieve reacties op. Maar ik snap het punt zeker wel, voor sommige mensen zou het net iets handiger uit komen.

Dank voor de feedback 😃

Groetjes,
Jihane

Reageer