.

Beantwoord

Waarom werkt Simyo niet altijd naar wens?

  • 25 April 2015
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

Ik heb twee zeer simpele mobieltjes in bezit, alleen om te bellen.
Een schok en kras bestendigere via T-Mobile.
Een spatwater bestendigere via Simyo.

Als ik ver van huis ben, en ik wil naar huis bellen om mijn telefoonbeantwoorder inspreken
om iets niet te vergeten (als ik thuis kom, zie ik het lampje op mijn telefoonbeantwoorder
knipperen), gaat dat via T-Mobile (Motorola) wel en via Simyo (Samsung) niet.
Daarom gebruik ik mijn Simyotelefoon alleen als ik ver ga fietsen, en een regenbui wordt verwacht.
Bij een televisie reactie om te stemmen, werkt via T-Mobile wel en via Simyo niet.

Waarom, en daarom gebruik ik Simyo veeeel minder als T-Mobile.
icon

Beste antwoord door de leon 25 April 2015, 19:01

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je gaat nu appels met peren vergelijken.
Je hebt 2 verschillende mobieltjes met in ieder een andere sim en netwerk.
Wat zou het verschil zijn wanneer je een dualsim telefoon hebt denk je met allebei de sims?
Dan kun je pas echt een goede vergelijking maken tussen de 2 netwerken.

Je zult het misschien niet geloven maar ik heb een ip67 telefoon voor mijn werk met simyo abbo.
Een andere heb ik met simyo prepaid, handig om onderweg een whatsapp te sturen en bijvoorbeeld navigatie via maps.
Met mijn Samsung galaxy Xcover 2 heb ik een slechter Simyo 3G ontvangst binnenshuis dan met die andere telefoon met prepaid.
Beide dus Simyo.... Mag jij mij vertellen waarom?:)
Reputatie 7
Badge +9
Pietjesfransen, jij zou jouw antwoordapparaat ook gewoon met je Simyo mobiel moeten kunnen inspreken. Dat dat niet lukt heeft niets met Simyo te maken.
Ik weet niet wat voor 'televisie reacties' jij bedoelt maar met Simyo is het niet mogelijk om bepaalde 09XX nummers te bellen. Dat zou mogelijk een verklaring kunnen zijn.
Bij controle zie ik dat mijn reactie niet klopt, sluit me dus aan bij de woorden van de edele de leon. 🆒
Reputatie 5
Badge +11
Hoi pietjesfransen, welkom op het Simyo forum!

Voor de overzichtelijkheid heb je jouw topic verplaatst naar het subforum Bellen.

De leon geeft het al aan; ook met je Simyo aansluiting zou je natuurlijk altijd moeten kunnen bellen. Misschien kun je eens de simkaarten omwisselen? Dan kun je nakijken of het misschien niet aan je spatwaterbestendige telefoon ligt.
0909 en 0906 nummers, oftewel entertainment nummers, zijn standaard geblokkeerd bij Simyo.


De leon, dank je voor je antwoord! En Friesian, toch bedankt voor je bijdrage 😉

Reageer