.

Beantwoord

Waarom staat er een zone-indeling per 2014 op de website en een indeling per 2017 op een andere pagina?


Reputatie 1
Badge +4
Niet direct een vraag maar een opmerking.
Ik denk dat de pagina over Zoneindeling 2014 niet meer relevant is en reeds op een andere pagina vervangen.
Met doorklikken kom je dan op de actuele pagina voor kosten.

icon

Beste antwoord door Samantha 28 April 2017, 09:32

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 1
Badge +4
Deze draad is dubbel en ontstaan na een foutmelding bij de eerste keer plaatsen (Pagina niet gevonden !)
Kan wat mij betreft verwijderd worden.
Badge +7
Hoi Frenske,

Bedankt voor je feedback! Ik kan het me voorstellen dat je denkt dat de informatie op de pagina verouderd is. We hebben ervoor gekozen om de zone-indeling op twee plekken op onze website weer te geven: via het servicemenu en op de tarievenpagina.

Deze zone- indeling hebben we sinds 1 juli 2014. Het PDF-bestand op onze tarievenpagina dateert van 1 januari 2017. Dit betekent niet dat dit de zone indeling per 1 januari 2017 is. De indeling van de zones in dit bestand is dezelfde als die op de website zelf. Het gaat hierbij dus ook om de zone-indeling van 1 juli 2014.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Samantha, Bedankt voor je reactie.
Ik blijf de situatie verwarrend vinden waardoor mensen (zoals ik) onzeker worden of de gegevens wel juist zijn. Eén op één de gegevens vergelijken zal ik niet gauw doen.
Waarom geen gelijke publicatiedata ?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frenske,

Als het goed is heeft Jihane je in jouw andere topic laten weten dat we ons licht er nog eens over laten schijnen. Als alles 1 op 1 klopt, kunnen we net zo makkelijk de datum van de 1e pagina aanpassen naar 1 januari 2017. Zo loopt het gelijk met het pfd-bestand en is er minder verwarring. Ik hoop hier in de loop van volgende week wat meer over te weten 🙂 Nogmaals bedank voor je kritische blik!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
@Angela: Ik heb geconstateerd en ook reeds gemeld dat de info van beide NIET gelijk is.
Reputatie 7
Badge +10
Oh, dat heb ik dan net even gemist in het andere topic. Ik heb dit direct doorgegeven aan mijn collega die hierover gaat. Dan is er in ieder geval geen twijfel meer mogelijk. Dit gaat op korte termijn aangepast worden. Bedankt voor je oplettendheid!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frenske,

De zone-indeling is ondertussen aangepast op de website en gelijk getrokken met het pdf uit 2017 🙂 We kunnen niet precies achterhalen waar jij die van 2010 gevonden hebt. Dan kunnen we deze er ook zo snel mogelijk afhalen. Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Angela, ik moest ook weer even zoeken maar hier staan ze. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Het PDF heb ik inderdaad al eerder gezien van je. Maar ik kan niet herleiden vanaf welke pagina je dan afkomt op onze website. Heb je die link toevallig voor me? 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Die staat in mijn vorige reactie. Als je op "hier" klikt opent hij de pdf en kun je de link in de adresregel lezen.
Deze is https://www.simyo.nl/gfx_content/PDF/tarieven/tarieven_roaming_zones.pdf
Reputatie 7
Badge +10
Het was even zoeken, omdat deze pdf dus niet op een daadwerkelijke pagina staat op onze website, maar naar voren komt in zoekresultaten. Maar ik heb hem dus gevonden en ga ermee aan de slag om deze ook weg te halen. Als je op dit moment zoekt op 'zone indeling' zie je nog wel 2014 als omschrijving. Dit gaan we ook weghalen.

Groetjes,
Angela

Reageer