.

Beantwoord

Ik heb niets aan mijn Simyaardag 1000 MB cadeau. Kun je vaste klanten iets anders aanbieden?

  • 29 November 2016
  • 2 reacties
  • 263 Bekeken

Hallo Simyo,
Vorige maand had ik op mijn abonnement al 1000 mb cadeau boven mijn bundel 200 mb en nu krijgt mijn vrouw de komende maand ook 1000 mb cadeau op haar bundel 200 mb ,hele leuke actie Simyo maar als je eigen bundel nog niet op maakt elke maand dan is het makkelijk cadeau's geven als je het toch niet verbruikt !!
Is het niet leuker voor je vaste klanten omdat iedere maand een extraatje bij de bundel te doen ??
Bijvoorbeeld elke maand 50 mb extra die je dan eventueel wel verbruikt.
We zijn benieuwd of Simyo hier nog wat mee doet.
M.v.g. van Holland.
icon

Beste antwoord door Samantha 30 November 2016, 11:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo van Holland,

Ik vind dit een goed idee! Misschien dat Simyo dat ook vindt en dit op hun "Wall of Change" plaatst, hier worden alle goede ideeën verzameld, beoordeeld en indien mogelijk ook gerealiseerd.
Badge +7
Hoi van Holland,

Welkom op het Simyo forum! :)

Ten eerste: Gefeliciteerd met je Simyaardag! 😃 Wat jammer dat je niet zoveel internet verbruikt, zodat je niets aan je 1000 MB cadeautje had 😞 We hebben heel veel klanten die wel hun maandelijkse bundel verbruiken, en die daarom erg blij zijn met dit cadeautje.

Ik vind dat je wel een goed idee hebt voor klanten die niet zoveel hebben aan 1000 MB extra. Daarom heb ik je idee opgehangen aan onze 'Wall of Change'. Hierop hangen we alle goede ideeën en suggesties van onze klanten. Deze ideeën worden uitvoerig bekeken en beoordeeld of deze ook uitgevoerd kunnen worden.

Wist je trouwens dat we voor onze vaste klanten al goedkopere bundels aanbieden? Als je langer dan 9 maanden een Sim Only bij ons hebt, kom je in aanmerking om een jaar te verlengen tegen goedkopere bundelprijzen. Ik zie dat jij hiervoor ook in aanmerking komt. Op deze site kun je zien tegen welke bundels jij kunt verlengen. Zit hier iets leuks voor je tussen?

Groetjes,
Samantha

@franswon, bedankt voor je hulp 🙂

Reageer