.

Beantwoord

Is het mogelijk om antwoorden op vragen van klanten korter en gerichter te houden?


Reputatie 6
Badge +4
Is het mogelijk om antwoorden op vragen van klanten korter en gerichter te houden?
De laatste tijd zie ik steeds meer herhalingen als antwoord via bijv. quotes met dezelfde teksten bij vragen.
Ik wil graag op de hoogte blijven van allerlei ontwikkelingen bij Simyo maar dat is zo soms lastig.
icon

Beste antwoord door Caspar 2 May 2017, 13:33

Bekijk originele reactie

10 reacties

Tuurlijk, daarom gebruik ik vaak de belangrijkste stukken van een quote. Maar ik ben dan ook ietsepietsie vaker geweest op het forum. Niet iedereen kent de werking van het adequaat quoteren, Braks wel.. 😉
Is het mogelijk om antwoorden op vragen van klanten korter en gerichter te houden?
.

Jazeker !


😃
Omdat je verschillende topics hebt gestart over hetzelfde onderwerp, heb ik het samengevoegd tot 1 topic met daarin het antwoord.

****
Ik heb nu 3 voorbeelden laten zien van wat mogelijk is/kan zijn.
Het komt voor dat de mods 1 van de 3 mogelijkheden gebruikt...
Complete quotes worden ook gebruikt wanneer dat gemakkelijker leest dan van topic naar topic gelinkt te worden om een heel abstract voorbeeld te geven.

Anything is possible with the right attitude. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
"het antwoord" is niet van mij hoor maar van een zekere Chrissie.
Maar ik snap wel hoe de vork in de steel zit nu, als jij of iemand anders quotes aanhaalt.
Maar dan blijven, als ik het goed snap, soms die lange lappen tekst in 1 topic wel bestaan en het herhalen daarvan.
Jammer, ik hou meer van kort en bondig om het duidelijk te houden.
Laten we zeggen: iemand geeft het goede eind antwoord en klaar !!!
Jammer, ik hou meer van kort en bondig om het duidelijk te houden.

Frida's wens van de dag. :)
In een notendop samengevat !
Reputatie 6
Badge +4
😃 Yesss
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Frida,

Wat leuk dat je een topic start om de antwoorden wat korter en bondiger te houden. Leuk dat je verbetering voor het forum zoekt :D

Er zijn meerdere mogelijkheden om ervoor te zorgen dat er meer structuur is in de topics zodat het wat overzichtelijker wordt voor iedereen! Het mooie is dat je hier zelf altijd aan kan meehelpen. Friesian heeft al een aantal hele goede punten opgenoemd.

Ik wil er nog even aan toevoegen dat wanneer je een topic hebt gestart, je zelf het antwoord kunt markeren. Verder is het gemarkeerde antwoord bedoeld voor de overzichtelijkheid. Zo kan je daar gelijk het antwoord op de (originele) vraag terugzien. Wanneer de topic-starter geen antwoord markeert, zal één van de Simyo medewerkers dit doen.

Denk je dat je nu genoeg tips hebt verzameld om het forum voor iedereen makkelijk te maken en overzichtelijk te houden?

@Friesian, bedankt voor de tips en het meedenken :D

Groetjes,
Caspar
Reputatie 6
Badge +4
Hi Caspar,
Dank voor de aanvulling/het antwoord op mijn voorstel zoals in mijn originele vraag is omschreven.
Je vraagt aan mij, of ik nu genoeg tips heb verzameld om het forum makkelijk en overzichtelijk te houden?
Eerlijk gezegd hoop ik, dat de Forum experts en de Moderators dat gaan doen, als zij gaan antwoorden op vragen.
En antwoorden niet zo vaak herhalen in hetzelfde item maar "kort en bondig" oplossingen geven :8

Groetjes van
Frida
Reputatie 6
Badge +4
Nog even een update:
Het forum met alle vragen en antwoorden, vind ik erg leerzaam
Ik doe er vooral mijn voordeel mee.
En ik vind dat Simyo een topper is vwb klantvriendelijkheid.


Frida
Badge +7
Hoi Frida,

Bedankt voor je feedback! We proberen onze antwoorden zo bondig mogelijk te houden. Wij vinden het natuurlijk ook heel belangrijk dat de topics overzichtelijk blijven zodat jullie snel het antwoord kunnen vinden :)

Aan de andere kant is het ook belangrijk dat ons antwoord het liefst meteen antwoord geeft op alle andere vragen. Ook op vragen die nog kunnen komen. Daarom zul je zien dat onze antwoorden soms iets uitgebreider zijn dan in de vraag specifiek gesteld is. Want stel dat de klant telkens weer met een nieuwe vraag terug komt, wordt het topic ook niet heel erg overzichtelijk. En we willen de problemen/vragen van klanten natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben.

Ik kan het me ook voorstellen dat je onze antwoorden soms een herhaling vindt van de forum experts. Dit komt ook omdat wij als Simyo zijnde altijd een antwoord moeten geven. Daarom benadrukken wij de belangrijkste dingen uit het antwoord nogmaals. Indien nodig, vullen we wat aan.

Ik ben in ieder geval heel erg blij om te zien dat je toch heel erg blij bent met ons forum en dat je hier zo veel kunt leren. Leuk dat je zo enthousiast bent en met ons mee wilt denken! :D

Laat je het weten als je nog meer tips hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer