.

Beantwoord

Meerdere abonnementen in Mijn Simyo (voor Gezin). Is dat iets voor Simyo?

  • 26 April 2016
  • 1 reactie
  • 489 Bekeken

Reputatie 1
Badge +8
  • Toegewijd Simyaan
  • 116 reacties
Zo... Ik ben terug van weg geweest en meteen maar even een suggestie aanbrengen :)

Ik zat net het topic over Gezinskorting door te lezen (https://forum.simyo.nl/meedenken-simyo-106/gezinskorting-simyo-idee-30641).
Naast het feit dat korting altijd leuk is, denk ik dat Simyo ook de Mijn Simyo omgeving gezinsvriendelijker kan maken. Het zou bijvoorbeeld erg handig zijn als er meerdere abonnementen/nummers in de Mijn Simyo omgeving gebruikt kan worden.

Op deze manier is het makkelijk voor ouders om het verbruik van hun kroost in de gaten te houden, eventueel kunnen de kinderen met hun eigen account alleen hun eigen verbruik zien. Hierdoor is het ook mogelijk om voor 3 abonnementen 1x de factuur te incasseren (kostenbesparing!), ouders kunnen extra bundels bestellen, etc.

Ik zie het helemaal zitten, jullie ook? :)
Laat maar weten als er nog vragen zijn!

Daxy
icon

Beste antwoord door Tiury 26 April 2016, 12:54

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Daxy,

Super leuk dat je het Simyo forum weer hebt gevonden! Natuurlijk daarbij ook meteen weer een stuk of wat andere forumgebruikers voorzien van een antwoord, waarvoor petje af ;)

Ondanks dat het topic waar je naar verwijst eigenlijk gaat over de kortingen, lijkt me het punt dat je aansnijdt wel een heel goed plan 🙂. Gebruiksvriendelijk/gezinsvriendelijkheid is natuurlijk iets wat we hoog in het vaandel hebben staan en kijken we daarna altijd naar punten om te verbeteren. Of dit technisch op korte termijn mogelijk is durf ik niet te zeggen, maar dat is iets waar de productmanagers zich maar eens goed over mogen buigen 🙂.

Ik heb het daarom doorgegeven en opgeplakt op onze 'Wall-of-change'. Hierop hangen allerlei post-its met klantwensen en verbeterpunten voor Simyo. Hier kijken we wekelijks serieus naar nieuwe ideeën, dus we gaan er naar kijken 🙂.

Bedankt Daxy en wees geen vreemde op het forum 😉!

Groetjes, Tiury

Reageer