.

Beantwoord

Kunnen jullie iets anders verzinnen als Simyaardagscadeau?

  • 26 November 2016
  • 5 reacties
  • 268 Bekeken

Badge
Vandaag heb ik een mailtje gekregen dat het mijn Simyaardag is. Ik moet jullie nageven dat degene die bij Simyo de woordgrapjes verzint enorm zijn best heeft gedaan op deze prachtige marketingterm.

Echter, wanneer je een cadeau aan een klant geeft, dan neem je dat niet meer terug. Dat is hetzelfde als ik mijn zoon een sinterklaascadeau geef en die over een maand weer afpak en op marktplaats zet. Valt niet in goede aarde kan ik jullie vertellen. Geef het dan niet.

Ik hoop dat jullie iets aan dit schijncadeau doen, want de Simyaardag mag wat mij betreft afgeschaft worden.
icon

Beste antwoord door Sean 28 November 2016, 12:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Wist je dat.....prepaid klanten die al jaaaaren klant zijn zelfs geen simyaardag meel krijgen? JIJ hebt tenminste nog iets gekregen...tja prepaid klanten......
Kom op Simyo lui jullie kunnen beter.....:$
Badge
Mee eens Friesian, als je cadeautjes geeft doe het dan voor iedereen en niet voor een bepaald type klanten.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Thinx,

Wat leuk dat je weer terug bent op het forum!

Ik vind het wel jammer om te lezen dat je enkel te spreken bent over de naam van het cadeau en niet over de inhoud. Wij hebben bijna een jaar geleden besloten dat we Sim Only klanten een cadeautje geven, zodra ze hun Simyo jubileum vieren. Dit betekent dat je 1000 MB gratis krijgt in de maand dat je Simyaardag valt. Bij de meeste klanten valt dit cadeau absoluut in goede aarde. We krijgen hierover elke maand positieve reacties en bedankjes binnen.

De vergelijking met het Sinterklaascadeau van je zoon is niet helemaal juist. Als jij hem een zak pepernoten geeft voor Sinterklaas raakt deze op een gegeven moment ook op en moet hij weer een jaar geduld hebben, alvorens het weer 5 december is. Zo werkt het precies met je Simyaardagscadeau. En vergeet niet dat het een cadeautje is, een gratis extraatje.

Als je vindt dat het beter kan, luisteren we graag naar je feedback. Echter is het niet mogelijk om je elke maand een cadeau te geven, wat blijft er dan over voor volgend jaar?

@Friesian, ik begrijp heel goed dat je het jammer vindt dat je niet eenzelfde cadeau ontvangt. Zoals je terecht aangeeft, zijn er genoeg Prepaid bellers die ook al jaren lid zijn van de Simyo familie. Er wordt dan ook druk gebrainstormd over een passend cadeau voor jou en onze andere trouwe Prepaid klanten. Ik hoop dat ik binnenkort goed nieuws voor jullie heb.

Groetjes,
Sean
Reputatie 5
Badge +10
Vol verwachting klopt ons hart Sean!
Reputatie 5
Badge +8
Haha, ik ben ook heel benieuwd Maikel.twinnie!

Reageer