.

Beantwoord

Hoe komt het dan telefoons in de Simyo telefoonshop duurder zijn dan ergens anders?

  • 5 January 2017
  • 7 reacties
  • 265 Bekeken

'hoe kan het dat als ik een telefoon via jullie koop duurder is als elders'.
icon

Beste antwoord door Samantha 6 January 2017, 12:01

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Robert,

dit lijkt me sterk maar welke telefoon van de 3?
Dan zal ik eens kijken.

Groet Paul.
De huawei p8 lite kost bij simyo 189 en bij belsimpel 168
Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat het een speciale aanbieding is om de laatste exemplaren te verkopen, bij andere aanbieders zie ik ook al prijzen van € 173, dit toestel is inmiddels al opgevolgd door de P9 Lite met prijzen van rond de € 240.
Alle telefoons in de shop zijn duurder, zelfs met de Simyo klanten korting.
Neem die P8 Lite 16GB zwart. Bij de Mediamarkt € 175,- en bij de telefoonshop € 189,- incl. klantenkorting. Is de keuze toch snel gemaakt ;)

En Simyo weet dat hoor. Laatst was er ook een topic over die bedragen 🙂
Jongens.....Dit kun je niet vergelijken. Die winkels kopen in grote massa in, over het algemeen via een andere leverancier, ze bedingen een grote korting. Niet voor niets zijn het retailers, een provider richt zich...moet zich vooral richten op zijn kerntaak.
Reputatie 7
Badge +9
En vaak zijn het ook nog telefoons uit parallelle import. Dus zonder NL gebruiksaanwijzing etc.
Badge +7
Hoi Robert_wever,

Welkom op het Simyo forum! 🙂

Leuk dat je overweegt om een telefoon uit onze Telefoonshop te kopen! Het kan kloppen dat onze prijzen van deze telefoons iets hoger liggen dan de prijzen van de grote telefoonverkopers, zelfs met de korting van 10% voor Simyo klanten. Onze afdeling marketing is hiervan op de hoogte en is aan het bekijken wat ze hiermee gaan doen ;)

Als je hier nog vragen over hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@PaulH, franswon, Raytje en Friesian, heel erg bedankt voor jullie hulp mannen!

Reageer