.

Beantwoord

Black Friday

  • 23 November 2016
  • 8 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Hoi,

Steeds hotter wordt het item "Black Friday". Meer en meer bedrijven doen mee. Voor mij altijd iets om naar uit te kijken gewoon omdat het leuk is. Het lijkt me nou zo leuk als Simyo hier ook wat in kan doen voor nieuwe klanten én voor bestaande klanten. Ik denk aan een maand extra data, belminuten, simyo onderling gratis bellen of 4G tegen een actie tarief.

Lijkt mij een enorme marketing boost en goede publiciteit als telecomprovider.

Ik ben benieuwd hoe jullie hier naar kijken.

Groet,
Justin
icon

Beste antwoord door Asma 24 November 2016, 09:26

Bekijk originele reactie

8 reacties

Klinkt goed Jussie, maar uhhh Simyo is meer orange dan black dus...'Orange Wednesday' - Oranje W(o)ensdag..:);)🆒
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jussie,

Wat leuk dat je hierover na hebt gedacht!

Ik zal een klein geheimpje verklappen, maar vooral niet doorvertellen! :8 We gaan een leuke actie uitzetten via Twitter morgen. Houd je onze Twitter in de gaten?

@ Friesian, Orange is the new Black! :D

Groetjes,
Asma
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Asma,

Leuk te horen, ik heb helaas geen twitter. Wanneer ik zoek op Simyo twitter zie ik niks over BF..

Ik hoop van je te horen.. benieuwd
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jussie,

Oeps, het klopt dat we een super leuk idee hadden voor Black Friday. Helaas, helaas, heeft dit niet kunnen plaatsvinden 😞 Volgend jaar hebben we gelukkig weer een kans.

Sorry dat we je blij hebben gemaakt met een dode mus. Dat was niet de bedoeling. Houd de aankomende dagen je brievenbus in de gaten, ik heb je een kleinigheidje gestuurd om de teleurstelling een beetje te verzachten :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +2
Hoi Angela,

Dank voor je bericht, ik houd de brievenbus in de gaten, erg leuk en attent. Ik ben benieuwd 😳 Volgend jaar ben ik er weer klaar voor.. Je had overigens nog een herkansing; Cyber Monday 😃

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jussie,

Klopt! Dat hadden we ook nog kunnen doen, maar we leggen de ideeën in de kast voor volgend jaar 😉 Wie weet! Voor nu ben ik erg benieuwd wat je van het kleinigheidje vindt. Ik verwacht dat je het morgen binnen hebt!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +2
Hoii Angela,

Wow 🆒 Wat een ontzettend leuke verrassing in de brievenbus! Dit maakt mijn Black Friday en Cyber Monday helemaal goed. Dit had ik niet verwacht. Ik ben er erg blij mee en zal zeker van pas komen 😃.

Groetjes,
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jussie,

Sorry voor de late reactie! Super leuk om te zien dat je zo blij bent met je cadeautje 🙂 Was het toch nog een beetje een feestweekend! Veel plezier ervan.

Groetjes,
Angela

Reageer