Ik denk er regelmatig aan dat het bel,sms en internettegoed bundels aan het einde van iedere nieuwe maand wat je in de afgelopen maand niet heb opgebruikt vervalt en dat je in de nieuwe maand weer nieuwe bel,sms en internettegoed bundels krijgt waarvoor je een abonnement hebt.
Ik zie namelijk een trend opkomen dat Telecom Providers het bel,sms en internettegoed bundels na de aflopende maand nog 2 opeen volgende maanden geldig blijft en meegenomen wordt wat je in deze aflopende maand niet hebt verbruikt,je hebt als klant namelijk betaald voor deze bel,sms,internet bundel per maand en het is erg vreemd dat deze bel,sms en internetbundels iedere aflopende maand automatisch vervallen en weer in de nieuwe maand start met een nieuwe bel,sms en internetbundel afhankelijk van je abonnement.
Ook wil ik graag vermelden dat als je(nèt)buiten de bundel belt,sms;t of internet verbruikt dat je dan een extra hoog beltarief moet betalen van €0,31 per minuut en voor internet dan €0,15 per MB moet betalen als je geen belminuten of Internet tegoed in MB bijkoopt in de lopende maand.
Het gaat er niet om dat je ook de mogelijkheid hebt om in de lopende maand extra belminuten of MB;s bij te kopen als je ziet dat je bel/sms bundel of internet bundel van de lopende maand niet voldoende is en dat je ook voor een hogere bel/sms of internet bundel kunt kiezen.
Het gaat erom dat bel,sms en/of (extra bijgekocht)internettegoed elke aflopende maand vervalt en in de nieuwe maand weer opnieuw begint met bel,sms en/of internettegoed bundels en dat je de oude bel,sms en internettegoed bundels die je nog over hebt en niet hebt verbruikt niet kunt meenemen naar de volgende maand(en) omdat je als klant hiervoor hebt betaald en dan aan het einde van iedere maand ineens geheel vervalt ook als je bel,sms en/of internet bundels passend is voor de klant.
Simyo,kan dit voor de toekomst niet nog klantgerichter worden uitgevoerd in de voorwaarden zodat je je als klant van Simyo nog meer klant gaat voelen wat de klanttevredenheid alleen maar ten goede zal komen en ook wil ik graag benoemen om iets aan de veel hogere bel,sms en/of internet kosten buiten de bundel te doen,mocht het toch een keer voorkomen in de abonnementsmaand,je kunt dit lezen als meer mens en klantgericht en niet in de zin van dat je als klant altijd de mogelijkheid hebt om extra bel,sms of internettegoed in die maand bij te kopen en/of een hogere bel,sms en/of internet bundel te nemen als klant.
Simyo ik hoor graag uw reactie
Met vriendelijke groet,
Geert Van Osch
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie