.

Vraag

Wat gaat er mis bij de klantenservice?

  • 28 September 2022
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Goedemorgen, 

 

ik wil graag contact met Simyo, maar ik heb geen manier meer hoe… 

Bijna 2 weken geleden op vrijdag 16 september heb ik een what’s app gestuurd en tot op heden nog geen antwoord gekregen. 
Afgelopen vrijdag wilde ik bellen met de klantenservice, maar dat kon niet want die was dicht ivm het beantwoorden van berichten (blijkbaar niet die van mij). 
Vanmorgen heb ik een nieuwe poging gedaan om te bellen. Bij de eerste oproep werd er na 22 minuten in de wacht te staan opgehangen, bij de 2e poging ging na 33 minuten in de wacht te staan de telefoon over (ik deed nog net geen vreugde dansje), maar na een keer of 20 overgaan, werd ik er opnieuw uitgegooid. 
 

Nou vind ik het muziekje bij jullie klantenservice heel gezellig, maar ik heb ook nog andere dingen te doen dan alleen maar bij jullie in de wacht te staan. 
 

Als optie in het wachtmenu wordt ook chatten nog gegeven om contact op te nemen, maar die functie is helemaal onvindbaar. 
 

Mijn vraag is dus nu…. Waar kan ik met mijn vraag terecht, zodat ik ook echt nog een antwoord krijg? 
 

alvast bedankt. 


7 reacties

Hoi @Fvfb 

Ik ben net als jou klant maar ik ga er voor zorgen dat je hier op het forum zo snel mogelijk geholpen wordt. Houdt dit topic van je dus in de gaten. 

 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fvfb,

Bedankt voor je bericht. Jeetje, wat balen dat je al zo vaak en zo lang contact met ons probeert te krijgen! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de verbinding wordt verbroken nadat je zolang in de wacht hebt gestaan. Ik zal hier dan ook meteen een melding van maken! Ik help je graag verder met je vragen. Je kan uiteraard hier je vraag/vragen stellen. Mocht je dit liever privé willen bespreken dan mag je mij een privé bericht sturen met jouw persoonlijke gegevens 😊. 

Nogmaals bedankt voor je reactie @Ray!

Groetjes,
Amy

Hoi @Amy

 

bedankt voor je reactie. 
mij zal mijn vraag van what’s app even hierin zetten. Mocht ik dan alsnog privé gegevens moeten delen, dan kan ik altijd nog een berichtje sturen. 
 

Ik wil binnenkort voor mijn kinderen allebei een simyo only abonnement regelen. (Zij hebben nu allebei simyo prepaid) 
Nou zag ik dat ik dat kan doen via mijn account via ‘samen korting’, alleen betaal ik dan aansluitkosten en dat hoeft niet omdat ze al simyo hebben. Ik kan het ook via hun accounts regelen, alleen mag dat niet omdat zij beide minderjarig zijn. 
Hoe kan ik het beste regelen dat zij allebei een abonnement krijgen en ik de regie houd? En natuurlijk met de meeste korting/minste extra kosten 😉😄

Ik hoor het graag, alvast bedankt,

 

@Ray dank je voor je hulp! 

@Fvfb 

Graag gedaan. 👍

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fvfb,

Dat is inderdaad een goeie vraag! Het beste wat je kan doen is inderdaad een interne overstap aanvragen naar een Sim Only abonnement met de bestaande prepaid aansluitingen. Omdat ze beide minderjarig zijn dienen de persoonlijke gegevens aangepast te worden. Hiervoor kan je een kopie ID mailen van beide kinderen en een kopie ID van jouw zelf met bijbehorende 06-nummers zodat de aansluitingen overgezet kunnen worden op jouw naam. Dit mag je mailen naar webcare@simyo.nl. Nadat dit is aangepast kan de interne overstap worden aangevraagd via Mijn Simyo in het Overzicht. De aansluitkosten zullen dan niet van toepassing zijn! Het resterende beltegoed wordt verrekend met de eerstvolgende facturen van de Sim Only aansluitingen. 

Ook wil ik je vragen om mij een privé bericht te sturen met jouw persoonlijke gegevens zodat ik kan laten uitzoeken waar het is misgegaan bij het contact krijgen met onze klantenservice. 

Groetjes,
Amy

@Amy Dank je wel. Ik heb inmiddels de e-mail verstuurd, dus ik hoop heel erg dat ik dit keer sneller reactie krijg. 
Heb je enig idee met welke wachttijd is rekening moet houden? 
Een privé bericht heb je inmiddels ook ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Fvfb

Bedankt voor je bericht. Ik zie inmiddels dat de e-mail bij ons is binnengekomen! Ik zal ervoor zorgen dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt zodat de gegevens kunnen worden aangepast 😊. Zodra het is aangepast zal ik je dat even laten weten in ons privé gesprek. Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten! 

Groetjes,
Amy

Reageer