.

Beantwoord

Wanneer komt Simyo met "verdubbeldagen"?

  • 27 October 2015
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Badge
Ik zie van verschillende aanbieders van sim-only, dat ze met regelmaat zogenaamde verdubbeldagen hebben. En vaak ook nog eens voor geweldige actieprijzen. Omdat ik zelf óók graag méér voor minder zou willen, denk ik er ook over om over te stappen.
De aanbieding die mij erg aanspreekt is 100 min/sms en 200+300 mB voor slechts 7,50 per maand, daarbij maandelijks aan te passen.
Simyo zou in mijn ogen klanten nóg meer kunnen binden door ook dit soort acties te organiseren.
Wat is jullie mening hierover?
icon

Beste antwoord door Angela 28 October 2015, 10:35

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Theo5467,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te lezen dat je overweegt om over te stappen :(

Het is altijd goed om het een en ander te vergelijken voordat je een keuze maakt. Er is tegenwoordig zoveel keus op de telecommarkt. Buiten de prijs om, is het verstandig om meerdere punten te vergelijken. Denk hierbij aan bepaalde voorwaarden, klantenservice en netwerk.

Wij gaan geen 'verdubbeldagen' introduceren. Voor nu staat dit allemaal niet op de planning. Wel hebben we nieuwe tarieven en bundels aangekondigd. Alle informatie hierover vind je in dit topic.

Ik zie dat jij kan verlengen! Als je kiest voor de optie 'nog een jaar', zie je onze nieuwe bundels staan voor klanten die verlengen. Heb je dit al gezien? wie weet is dat iets voor je :)

Als je nog vragen hebt, dan lees ik het graag.

Groetjes,
Angela

Reageer