.

Beantwoord

Wanneer gaan jullie gratis 4G aanbieden?

  • 15 March 2016
  • 7 reacties
  • 380 Bekeken

Wanneer gaat de EUR 5 kosten vooe 4G eraf. Door dit is Simyo niet meer concurrend. Verder een goede provider.
icon

Beste antwoord door Angela 16 March 2016, 10:58

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eric002,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je jouw feedback met ons deelt! Wij kunnen natuurlijk niet verbeteren zonder jouw ideeën. Op dit moment zijn er nog geen plannen bekend wat betreft het kosteloos aanbieden van 4G. Persoonlijk vind ik het een goed idee en ik ga er dan ook voor zorgen dat dit aangekaart wordt bij mijn collega's.

Het is niet de eerste keer dat ik dit idee voorbij heb zien komen en het is dan ook niet de eerste keer dat wij dit gaan doorgeven. Wie weet kan ik je in de toekomst blij maken :)

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Angela
@Eric002 en Angela

Eerlijk gezegd stel ik me toch wel vraagtekens bij zowel de vraagstelling alsook het antwoord. Sorry jongeman en jongedame tis niet anders....:D

Bij geen enkele provider wordt 4G gratis aangeboden omdat het of in de abonnementsprijs zit waardoor het abonnement bij onderlinge vergelijking duurder kan zijn.
Of providers kunnen, zoals ook bij Simyo het geval is, de keuzevrijheid aanbieden voor de klant om genoeg te hebben aan 3G waardoor de klant goedkoper uit kan zijn. Of de klant wil meer en kan dan tegen een meerprijs voor 4G kiezen.

Maar gratis, sorry Eric002 en Angela, daar geloofd ut paerdjuh /ut horsie / ut knolleke 😛 helemaal niks van.

Friesian.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

We weten niet hoe de gratis 4G in zijn werk gaat bij andere providers. Het zou kunnen dat dit dan wordt doorberekend in de prijzen, al durf ik hier geen uitspraak over te doen.

Als we naar onszelf kijken: Voor nu hebben wij nog geen idee over hoe het zal gaan als 4G bij Simyo gratis wordt. Er is vraag naar, maar het staat nu nog niet op de planning dus hier kunnen we ook geen details over geven.

Groetjes Caspar
🆒Beste Caspar.

Om het verhaal niet te door drammerig te maken..;)

Even uitgaan van het kpn netwerk.
Er zijn niet alleen antennes, routers die het signaal verspreiden, routers die vervangen worden, verdeelstations, servers. Maar ook dus onderhoud aan het systeem, de masten en noem maar op.
Al die snelle data voorziening moet door het systeem verwerkt worden.

Hiermee wil ik aangeven dat er nogal wat bij komt kijken om een goed netwerk te blijven bieden.
Ergens zullen die kosten ook wat betreft 4G dus verhaalt worden.

Dat is hoe ik er tegenaan kijk. Misschien denk jij wel hetzelfde. :)
Stel dat kpn (netwerkbeheerder) een bakker zou zijn en 4G is het kersje op de taart (netwerk) .
Als bakker wordt voor de taart betaalt en niet het kersje apart.

Groetjes,
Friesian
Voor niets gaat de zon op 😉
@Raytje.
Helemaal to the point. 🆒
Reputatie 6
Badge +10
Precies! Het voordeel van de Simyo Flex 4G 'zon' is dat je zelf mag bepalen of je 'm gaat gebruiken en voor wil betalen 😉.

Groetjes, Tiury

Reageer