https://forum.simyo.nl/simkaart-86/de-bestelling-mijn-micro-sim-goedgegaan-27582/index1.html#post120776
Voorbeeld 2
https://forum.simyo.nl/simkaart-86/simkaart-niet-ontvangen-waar-de-bestelling-31323
Ik heb op het forum meerdere voorbeelden gezien waarbij er iets misging met de bezorging van de simkaart.
Elke keer dat er daarvoor de bestelkosten worden vergoed is toch een kostenpost voor Simyo, evenals de coulance voor buitenbundel vergoeding m.b.t. dataverbruik welke ook door een systeemverandering in mijn ogen tot het verleden kunnen horen...
Zou het niet zinvoller, prettiger werken zijn wanneer er via een klein pakketje wordt gewerkt om bij de verzending via een koerier een track en trace te gebruiken?
De ontvanger kan dan bijvoorbeeld bij post nl ingeven bij mislukte 1e poging tot bezorging een alternatief post afhaalpunt.
En je hebt als Simyo zijnde een extra controle op tijdstip bezorging en ook aflevering.
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie