.

Beantwoord

Waarom loopt mijn browser vast bij een link uit de Simyo e-mail?

  • 13 June 2017
  • 5 reacties
  • 236 Bekeken

Badge
Met enige regelmaat krijg ik een mail van Simyo. Een link uit die mail opent mijn browser (Firefox) maar dat leidt niet tot een benaderbare website. De website loopt vast.
Ik open dan maar zelf de website en dan werkt alles wel.
Zal wel een bekend probleem zijn; weet iemand wat ik moet doen?
Voor Simyo: in de header van de mail staat iets over een nieuw rekeningnummer van Simyo. Op de site zie ik die informatie niet.
Wim
icon

Beste antwoord door Caspar 14 June 2017, 18:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wim Pi,

Wat vervelend dat je browser vast loopt bij een link uit een mailtje vanuit Simyo. Wat was de titel van de e-mail? Dan kan ik kijken welk mailtje het was.

Heb jij een of andere pop-up blocker op Firefox aanstaan? Verder ben ik benieuwd of het met een andere browser, of andere computer hetzelfde gebeurt.

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Hallo Caspar,
mijn Firefox heeft de hele riedel ABP, Ghostery, Avast, PopUp blocker
Met sommige andere browsers lukt het wel; niet automatisch want dat kan ik niet testen. Wel door het kopiëren van de URL uit Firefox.
Welke veiligheidsfunctie moet ik uitzetten?
En waarom eigenlijk?
Met vriendelijke groet,
Wim
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Wim Pi,

Bedankt voor de terugkoppeling.

Het is mij niet helemaal duidelijk of je de link probeert te openen via je telefoon of computer. Als je dit via je computer probeert te openen, dan kun je hier wat instructies nalopen.

Ons bankrekeningnummer hebben wij overigens inmiddels al aangepast op de site. Heb je het gezien?

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asha,
ik kreeg een mail van Simyo, met een link, op mijn PC. Ik heb in Firefox intussen de popup blocker voor SImyo uitgezet.
De site opent nu wel maar geeft geen info over het onderwerp van de mail: Nieuw rekeningnummer Simyo.
Op de site is de info over het bankrekeningnummer niet op een logische manier te vinden. Niet opgeven, veel scrollen toch gevonden.
Ik heb al eerder iets gemeld: de site van Simyo behandelt veel maar de uitleg mist.
De website lijkt vooral gemaakt voor Simyo, niet voor de klant die info zoekt. Lees bij voorbeeld eens het verhaal over de vriendendeal. Elke logica ontbreekt, waarom zou ik daaraan beginnen?

Bedankt voor de moeite, wat mij betreft einde discussie.
Wim
Badge +7
Hoi Wim Pi,

Wat jammer dat je onze website zo onduidelijk vindt! Ik heb je feedback doorgegeven aan onze website-beheerders. Hopelijk wordt de website in de toekomst duidelijker voor je. Als je nog andere tips of opmerkingen hebt, hoor ik dat graag.

Groetjes,
Samantha

Reageer