Beantwoord

Waarom kunnen we niet onderling gratis bellen?

  • 26 april 2016
  • 1 reactie
  • 201 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik vroeg mij af waarom simyo klanten onderling niet gratis bellen. Bij veel andere providers is het wel zo.

Groet arend
icon

Beste antwoord door Angela 28 april 2016, 11:55

Hoi Arendhoogeveen,

Dat is een goede vraag en wellicht een nog beter suggestie 🙂

De reden dat dit nu niet mogelijk is, is eigenlijk heel makkelijk. We hebben dit niet opgenomen in onze voorwaarden en mogelijkheden. Dit betekent niet dat we er niet eens over na kunnen denken. Het is altijd goed dat jij je ideeën en feedback met ons deelt. Zo kunnen we aanpassingen doen waar jij als klant echt blij van wordt :)

Of we op korte termijn deze mogelijkheid wel gaan creëren kan ik niet beloven. Ik zal er wel voor zorgen dat dit idee op onze Wall of Change komt te hangen. Op deze manier zal het meegenomen worden in onze brainstormsessie en gaan de juiste personen zich hiermee bezig houden.

Bedankt voor het delen van je feedback en ideeën, Arend!

Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arendhoogeveen,

Dat is een goede vraag en wellicht een nog beter suggestie 🙂

De reden dat dit nu niet mogelijk is, is eigenlijk heel makkelijk. We hebben dit niet opgenomen in onze voorwaarden en mogelijkheden. Dit betekent niet dat we er niet eens over na kunnen denken. Het is altijd goed dat jij je ideeën en feedback met ons deelt. Zo kunnen we aanpassingen doen waar jij als klant echt blij van wordt :)

Of we op korte termijn deze mogelijkheid wel gaan creëren kan ik niet beloven. Ik zal er wel voor zorgen dat dit idee op onze Wall of Change komt te hangen. Op deze manier zal het meegenomen worden in onze brainstormsessie en gaan de juiste personen zich hiermee bezig houden.

Bedankt voor het delen van je feedback en ideeën, Arend!

Groetjes,
Angela

Reageer