.

Beantwoord

Waarom kan je geen MB's meenemen naar de volgende maand?

  • 17 July 2016
  • 4 reacties
  • 326 Bekeken

Badge
Waarom kunnen overgebleven MBs/min niet mee genomen worden naar een volgende maand?
En dan 3 maanden lang geldig ofzo? Is dit een optie??
icon

Beste antwoord door Ilias 18 July 2016, 11:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Helaas zijn er vrijwel geen aanbieders die dit doen. Maar Telfort biedt het aan.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Spookie,

Bij Simyo is het niet mogelijk om MB's mee te nemen naar de volgende maand. Vooralsnog is het dus zo dat de MB's enkel geldig zijn in de maand waarin ze beschikbaar worden gesteld. Per de eerste van de volgende maand wordt de teller opnieuw ingesteld. Het is echter een goed idee om door te geven aan mijn collega's die gaan over dergelijke innovatieve ideeën! Ik geef het dus door namens jou!

Er zijn inderdaad niet veel providers die het aanbieden, enkel Telfort volgens mij ook, Wimj12!

Groetjes,
Ilias
Badge
Ik hoop dat hier iets mee gedaan kan worden. Telfort, van hetzelfde moederbedrijf 😉 biedt dit ook aan. Ik hou graag waar ik voor betaal.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ppan,

Dankjewel voor je feedback! 🙂 Ik zal het meenemen. Wie weet hoe het er in de toekomst uit zal zien. Voor nu geldt wat Ilias zegt: het is niet mogelijk om MB's mee te nemen naar de volgende maand. Zodra de maand begint heb je weer een compleet schone lei.

Groetjes,
Jihane

Reageer