.

Beantwoord

Waarom kan ik niet een nieuw contract met mobiel aangaan bij een extern bedrijf via Simyo als mijn contract nog loopt?

  • 11 July 2016
  • 4 reacties
  • 222 Bekeken

Ik heb het volgende probleem. Mijn mobieltje is niet meer van deze tijd. Heb voor mijn vrouw net een lumia 650 gekocht via Mobiel.nl met een contract bij simyo. Wil deze nu ook aanschaffen via mobiel.nl voor mij zelf. Ik heb al een contract bij Simyo dat 'helaas' net is verlengt per 1-06-2016 t/m 1-07-2017. Nu moet ik van Simyo wachten tot het contract voorbij is voordat ik gebruik kan maken van de aanbieding bij mobiel.nl. Ik wil helemaal niet weg bij Simyo maar het is niet mogelijk om bijvoorbeeld het contract te verlengen naar 2018 dat vind ik maar raar. Het zou Symyo sieren als ze mij zouden tegemoet komen hierin Wil tenslotte klant blijven. Ben verder wel zeer tevreden over Simyo. Wat vinden jullie van deze houding?
icon

Beste antwoord door Ilias 12 July 2016, 11:37

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Diesel2010,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat jammer dat je geen gebruik kunt maken van de aanbieding via mobiel.nl.

Ik snap dat dit vervelend is, maar het contract loopt tot 01-07-2017 en we kunnen de overeenkomst niet ontbinden. Ik ben het met je eens dat het een goede service zou zijn, vooral omdat het gaat om een aanbieding die ervoor zorgt dat je bij Simyo blijft.

Voor nu kan ik helaas niets voor je betekenen, maar ik kan dit wel doorzetten naar mijn collega's die gaan over het onderzoeken van innovatieve ideeën voor Simyo. Dit plakken wij op de 'Wall of Change' en wordt dan verder onderzocht.

Is dat goed?

Groetjes,
Ilias
Hoop dat er wat mee gebeurt. Ga anders samen met mijn vrouw na contract duur over naar andere provider.
Klant zou koning moeten zijn. Wil tenslotte gewoon na aankoop mobiel contract nogmaals verlengen met nog een jaar enz. Groetjes Wim.
Ps: Als telefoon stuk is moet je toch gewoon een nieuwe naar eigen keus kunnen kopen, evt met aanbieding van contract.
Misschien dat er nog de gulden middenweg is. Op marktplaats zijn verschillende appeltjes te koop van mensen die elke 2 jaar een nieuw abbo + gsm aanschaffen moeten en dus een telefoon over hebben. Misschien eens rondneuzen, je weet maar nooit. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Diesel2010,

Dankjewel voor de feedback! Ik zal ervoor zorgen dat dit terecht komt bij de juiste personen. Ik stel het op prijs!

@ Friesian: Dat kan natuurlijk ook altijd!

Groetjes,
Jihane

Reageer