.

Beantwoord

Waarom is de Samsung s5 mini duurder?

  • 6 June 2016
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Ik denk dat het handig is voordat er een aanbieding gedaan wordt, even kijken op het internet. Want ik zie zojuist dat de samsung s5 mini bij de Mediamarkt veel goedkoper is. Namelijk 229.00 euro terwijl hier bij Simyo de aanbieding is van 279.00euro voor 251.10 euro dan is het elders toch beduidend goedkoper.
icon

Beste antwoord door Angela 7 June 2016, 10:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Anitra1,

Hartstikke goed je ons hiervan op de hoogte hebt gebracht. Het is natuurlijk belangrijk dat wij bewust zijn van de prijzen van andere aanbieders. Ik zorg ervoor dat jouw feedback bij de beheerder van de Telefoonshop terechtkomt!

Laat je het weten als ik je nog ergens anders mee kan helpen?

Groetjes,
Sean
Hoi Angela,

Toen ik dit bericht schreef stond de s5 mini nog in de telefoon shop hoor en het was ook geen aanbieding bij media markt. Maar het is me gewoon opgevallen.

Groetjes,
Karin
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anitra1,

Welkom op het Simyo Forum.

Het zal je misschien niet ontgaan zijn, maar we hebben toevallig net van telefoons gewisseld in onze Telefoonshop 🙂 De Samsung S5 Mini staat er niet meer tussen en bieden wij ook niet meer aan. Het kan goed zijn dat er andere partijen zijn die deze telefoons voor een andere prijs kunnen aanbieden. Dit is afhankelijk van de aanbiedingen die zijn op dat moment hebben en wat voor kortingen ze kunnen geven. De ene keer zullen zij wellicht voordeliger zijn en de andere keer ben je bij ons goedkoper uit.

Het is altijd goed om te vergelijken natuurlijk! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer