.

Beantwoord

Waar is web SMS?

  • 13 January 2016
  • 9 reacties
  • 464 Bekeken

er werd mij gevraagd hoe kunnen we simyo verbeteren? ik zei niets want ben zeer tevreden maar kwam erna tot de ontdekking dat de online sms optie niet meer bestaat. dat dus, diegene die dit heeft wegbezuinigd op een of andere positiviteit cursus sturen. gewoon geen goed idee, verder zeer tevreden met simyo
icon

Beste antwoord door franswon 13 January 2016, 22:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

er werd mij gevraagd hoe kunnen we simyo verbeteren? ik zei niets want ben zeer tevreden
Misschien is hij/zij voor die cursus al geslaagd..net als jij.:)
Reputatie 7
Badge +9
Hoi pierre420,

Welkom op het Simyo forum.

Fijn dat je tevreden bent over Simyo :)

De online optie voor SMS is er niet meer omdat er gewoon te weinig belangstelling voor was.

Onderhoud van de software op de systemen kost ook (behoorlijk wat) geld. Als er (te) weinig belangstelling is voor een service heeft het voor Simyo ook weinig zin om deze nog aan te bieden.
Nog een kleine aanvulling van mij.
Tiury geeft in dit topic een naar mijn mening interessant alternatief.

KLIK.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi pierre420,

Welkom op het Simyo Forum en fijn dat je direct met ons meedenkt!

Naja, franswon en Friesian hebben al heel goed antwoord op je vraag gegeven. Bedankt daarvoor 🆒. De optie om sms'jes via Mijn Simyo te sturen, bestaat al sinds juli 2015 niet meer. Het is overduidelijk dat er niet veel gebruik van gemaakt werd. En ja...daarom is de optie weg 😞.

We houden wel bij hoeveel mensen er zijn die het hier niet mee eens zijn, dus ik zal jouw naam zeker noteren en doorgeven. Neem trouwens ook even een kijkje in het topic dat Friesian meestuurde 😉.

Heb je verder nog vragen hierover?

Groetjes,
Estelle
er werd mij gevraagd hoe kunnen we simyo verbeteren? ik zei niets want ben zeer tevreden maar kwam erna tot de ontdekking dat de online sms optie niet meer bestaat. dat dus, diegene die dit heeft wegbezuinigd op een of andere positiviteit cursus sturen. gewoon geen goed idee, verder zeer tevreden met simyo


Onbegrijpelijk dat er geen interesse voor is! mijn wijsvinger is niet compatibel met smart phone toetsenborden, hetgeen veel gepriegel ontelbare spelfouten tijdverlies frustratie en wat dies meer zij oplevert - nu geen online sms meer. de wereld is gewoon tegen mij simpel (grapje) :S
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Pierre,

Ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent. Vooral als je er vaak gebruik van maakte 😞. Maar uhh, dat van je wijsvinger enzo, daar heb jij niet alleen last van hoor. IK OOK 😃. Ik geef autocorrectie altijd de schuld van mijn spelfouten.

Ach ja, de wereld zal toch niet écht tegen jou zijn? Wij houden wel van je hoor! ;)

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
De Simyo-familie geeft ons allemaal een warm gevoel.
Weet je franswon,

Mensen zoals Estelle en pierre420 zouden niet geholpen zijn met een universele pierre420 wijsvinger.
Misschien moet Simyo voor al die mensen die hetzelfde probleem ervaren een andere universele wijsvinger ontwikkelen en die aanbieden in de telefoonshop.
Dat zou echt een unicum zijn.

😃
Reputatie 6
Badge +10
Ik ga meteen in beraad met de Productmanagers hier! Hopen dat die nog iets van biologie lessen hebben gevolgd vroeger 😉.

Reageer