.

Beantwoord

Vriendeal. Klopt deze formulering wel?

  • 26 April 2016
  • 5 reacties
  • 242 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb twijfels, maar misschien lees ik niet op de goede manier:P. over de formulering van vriendeal.
https://www.simyo.nl/simyo-vriendendeal
Verdien met VriendenDeal!
We horen vaak dat Simyo bellers zó tevreden zijn dat ze Simyo niet voor zichzelf willen houden. Daarom is er Simyo VriendenDeal!

Als ik iets niet voor mezelf wil houden, dan doe ik het weg. Wat kun je met iets doen wat je niet voor jezelf wilt houden?

Ben je dan wel zó tevreden?
Toch?:D
icon

Beste antwoord door Tiury 26 April 2016, 12:41

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Haha, inderdaad.
Ik denk dat het woordje "alleen" al een verschil zou maken:
"dat ze Simyo niet alleen voor zichzelf willen houden."

Misschien is dit wel nog beter:
"We horen vaak dat Simyo bellers zó tevreden zijn dat ze iedereen willen laten genieten van de beste mobiele provider. Daarom is er Simyo VriendenDeal!"

Hmm, toch maar een Marketing carrière ambiëren 🙂
Ik ga het nog een stapje erger maken, Simyo....
We horen vaak dat Simyo bellers zó tevreden zijn dat ze Simyo niet voor zichzelf willen houden.

Was ik Simyo ik zou me zorgen maken als ik dat zou horen. :)

@Daxy
Een marketing carrière is wel iets voor een arm varkensboerkuh als ik.

😉
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Ik begrijp je punt, maar het klopt niet helemaal wat je zegt 🙂. Iets niet voor jezelf houden staat gelijk aan iets willen delen. Om daar nog 'alleen' tussen te zetten, is dubbel op.

Groetjes, Tiury

@Daxy; Een ICT/Marketing expert. Double trouble 😉!
Hoi Tiury.

Sorry maar ik deel niet helemaal je mening.:) Stel iedereen zou net zó graag naar voetbal kijken als ik en daarom de kaartjes niet voor mezelf/zichzelf houden. Ik vraag me af hoe druk het dan is tijdens een voetbalwedstrijd.
:P

Herinner je nog die poule uhhhhhhh poel?🆒 :P:D
https://forum.simyo.nl/gewoon-gezellig-58/wk-poule-19479
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Friesian,

Een mening zou ik het niet willen noemen, het is nagekeken door een taalkundige 😉. Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar fout is het niet.

Groetjes, Tiury

Reageer