.

Voicemail 2.0

  • 31 July 2018
  • 2 reacties
  • 348 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Anno 2018 kunnen we ons natuurlijk nog afvragen hoe vaak wordt je voicemail daadwerkelijk nog gebruikt. Desondanks het misschien minder vaak zal zijn als vroeger blijft het soms simpel wel een ideale functie van je telefoon. Zeker wanneer je Simyo zakelijk gebruikt. Nu heb ik ook een toestel via mijn werkgever met een KPN zakelijk abonnement en wat mij hierbij op viel is de nieuwe digitale voicemailfunctie. Berichten komen binnen als een sms met telefoonnummer van de afzender. Het bericht kan direct beluisterd worden, teruggespoeld, vooruitgespoeld of met één druk doorgestuurd worden als audio bericht. Het voordeel is de gebruiks vriendelijkheid, en niet alle stappen steeds eeer door een heel menu te hoeven doorlopen. Ook wanneer iemand iets minder goed te verstaan is, snel praat kan je het bericht direct terugspelen of opnieuw afspelen. Allemaal met een simpel beweging op je schermzelf. Dit is zo ontzettend prettig dat het wellicht aldanniet toekomstig prettige aanvulling kan zijn binnen simyo voor haar klanten, wellicht als extra dienst, wellicht als gratis functie.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hey stn,

Wat jij bedoeld is visual voicemail. Daar is Simyo ook mee bezig. Wanneer het uitgerold wordt, is nog niet bekend.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi stn,

Dat klinkt zeker als een hele fijne manier om gebruik te maken van je voicemail! Wat Groentjuh zegt klopt helemaal, de mogelijkheden worden momenteel nog onderzocht. Zodra er meer bekend is zullen we onze klanten uiteraard per e-mail informeren! 🙂

Groetjes,
Els

Reageer