.

Beantwoord

Verwijderen van privé berichten op Simyo forum


Reputatie 6
Badge +4
Wanneer wordt de mogelijkheid geboden door Simyo, dat ik zelf kan bepalen of ik privé berichten mag verwijderen?
(Ik bedoeld dus niet de door mij geplaatste forumberichten)
Deze vraag heb ik ook al rechtstreeks aan Simyo gesteld via een email en wat ik er van begrijp is, dat Simyo het aan het onderzoeken is.
Volgens mijn info, is dit onderwerp ook al eerder aan de orde geweest en ter sprake gebracht door een andere gebruiker (Scotsman) met als onderwerp: "Beantwoord: Kan ik Privéberichten wissen?" Dit was 2 jaar geleden.
Ik zou graag zien dat deze mogelijkheid wordt ingebouwd.
Met dank,
Frida
icon

Beste antwoord door Angela 5 July 2017, 12:11

Bekijk originele reactie

52 reacties

Reputatie 6
Badge +4
@Thomas Bedankt voor je uitleg maar ja ik wil mijn account helemaal niet verwijderen, dat is toch heel iets anders? Ik heb het over priveberichten die je onderling als Simyoleden aan elkaar schrijft.
Jij wil zeker zeggen, account verwijderen en dan is alles weg, ook je priveberichten en dan een nieuw account beginnen?
Maar dan vervalt toch ook meteen mijn abonnement op als ik dat doe, of zie ik dat verkeerd 😚
En dat wil ik niet hoor.

Groetjes,
Frida
Reputatie 6
Badge +4
@Thomas Bedankt voor je uitleg maar ja ik wil mijn account helemaal niet verwijderen, dat is toch heel iets anders? Ik heb het over priveberichten die je onderling als Simyoleden aan elkaar schrijft.
Jij wil zeker zeggen, account verwijderen en dan is alles weg, ook je priveberichten en dan een nieuw account beginnen?
Maar dan vervalt toch ook meteen mijn abonnement op als ik dat doe, of zie ik dat verkeerd 😚
En dat wil ik niet hoor.

Groetjes,
Frida


Ik snap hem, je wilt eigenlijk alleen een privébericht kunnen verwijderen. Dat is niet mogelijk ben ik bang, zoals ik al zei is het een beetje 'alles of niets' . Het zou zonde zijn om een account te verwijderen vanwege privéberichten en daarna weer een nieuwe aan te maken. Ook in die situatie blijft je abonnement behouden hoor trouwens. Dus mocht je ooit wel dit overwegen, dan is het mogelijk. Het zou een stuk makkelijker zijn als de optie er wel zou zijn om privéberichten te kunnen verwijderen. Helaas is dat dus niet iets dat wij kunnen aanpassen. 0_o

Groetjes,
Thomas

Reageer