.

Beantwoord

Verwijderen van privé berichten op Simyo forum


Reputatie 6
Badge +4
Wanneer wordt de mogelijkheid geboden door Simyo, dat ik zelf kan bepalen of ik privé berichten mag verwijderen?
(Ik bedoeld dus niet de door mij geplaatste forumberichten)
Deze vraag heb ik ook al rechtstreeks aan Simyo gesteld via een email en wat ik er van begrijp is, dat Simyo het aan het onderzoeken is.
Volgens mijn info, is dit onderwerp ook al eerder aan de orde geweest en ter sprake gebracht door een andere gebruiker (Scotsman) met als onderwerp: "Beantwoord: Kan ik Privéberichten wissen?" Dit was 2 jaar geleden.
Ik zou graag zien dat deze mogelijkheid wordt ingebouwd.
Met dank,
Frida
icon

Beste antwoord door Angela 5 July 2017, 12:11

Bekijk originele reactie

52 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Frida,

ik weet niet of ze het gaan doen maar dat is echt heel makkelijk te regelen als ze het willen.
Echter weet ik niet waarom je dat wilt? Misschien kan ik dan nog verder meedenken.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Paul,
Mijn motto is: Opruimen 🆒
Als oude berichten gelezen en beantwoord zijn dan mogen ze weg van mij.
Net zoals je dat kunt doen bij je gewone email of bijv de sociale media.
Daar word de mogelijkheid geboden om je oude privéberichten te verwijderen.
Ik kreeg hier, toen ik net klant was van Simyo, een privebericht binnen, niet wetende dat je die helemaal niet kunt meer kunt verwijderen na verloop van tijd. Ook niet het antwoord daarop.

Groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frida,

We hebben het hier samen een tijdje terug al over gehad en ik heb niet stil gezeten 🙂 We zijn op dit moment bezig met het vernieuwen van ons forum. En dit is een mooi punt om mee te nemen, als deze mogelijkheid al bestaat. Misschien weet je dit nog niet, maar het forum wordt niet door ons 'gebouwd'. Wij nemen dit af van een derde partij. Uiteraard hebben wij enorm veel invloed in de opties en hoe het eruit hoort te zien. Sommige mogelijkheden bestaan nog niet en worden op een wensenlijst gezet.

De mogelijkheid om privéberichten te verwijderen, bestaat op dit moment nog niet. Ik heb aangegeven dat dit een wens is vanuit onze klanten en forumusers, maar ook vanuit ons. Je kunt je voorstellen dat onze privéberichten soms ook volstromen. Niets fijner om dit af en toe eens lekker op te ruimen.

Omdat de mogelijkheid nog niet bestaat, kunnen we het helaas niet meenemen in de vernieuwing van het forum, wat in augustus klaar gaat zijn. Er wordt op dit moment nagevraagd wat er voor plannen zijn om de privéberichten optie te verbeteren. Er wordt dan direct gevraagd of dit een optie is die zij zouden willen ontwikkelen. Zodra ik daar wat meer over weet, hoor je dit van mij. Houd er dus wel rekening mee dat het in de aankomende maanden niet gaat komen. Jammer genoeg kan ik je nog geen beloftes doen.

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +4
Dank Angela,
voor je snelle antwoord en inderdaad we hebben het hier al eerder over gehad.
Jammer dat het toch weer een aantal maanden moet duren alvorens er (misschien) iets aan gedaan wordt.
Dan kies ik voor de tussenoplossing:
Alleen die leden die ik volg kunnen mij privéberichten zenden.
Fijne zomer en sorry voor een paar lelijke taalfouten in mijn eerste bericht, die horen thuis op een ander topic ;)

Groetjes,
Frida
Reputatie 7
Badge +10
Ik snap dat het jammer is! Ik zou de optie zelf ook het liefst direct toevoegen. Helaas zijn we hierin afhankelijk! Maar wie weet, kan het toch sneller toegevoegd worden.

Ik volg je nu wel gelijk hoor 😉
Reputatie 6
Badge +4
Tuurlijk en omgekeerd had ik al gedaan Angela 😉
Reputatie 7
Badge +6
Hoi Angela

Ik heb een verzoek in deze, gebruik voice over (Apple) kan hiermee niet de berichten verwijderen in favorieten.

Kan dit worden meegenomen, verder werkt het overigens prima.

Alvast bedankt
Gr Ron
Tuurlijk en omgekeerd had ik al gedaan Angela ;)
Ikkuh jullie beiden nu ook...;) Goed volk doet volgen.:)
Reputatie 6
Badge +4
ha ha Follow me, I am the leader 😉
Reputatie 7
Badge +9
Wil je mij ook volgen Frida, ik kan je nu niet bereiken 😞
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Friesian, wil je mij ook volgen? Bedankt alvast.
Reputatie 6
Badge +4
Oke Franswon, komt voor elkaar, ik moet eerst nog even verder met mijn verjaardag vieren vandaag op de 8e juli ;)
Groetjes van Frida:$
Reputatie 7
Badge +9
Gefelicitaart 🙂 Fijne verjaardag en nog veel goede, gezonde en gelukkige jaren!
Proficiat Frida 🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂 met je verjaardag inmiddels eigenlijk verjaaravond. 🙂 Op de dag af precies een maand later jarig.....
Reputatie 6
Badge +4
Thanks Franswon en Friesian
Neem d'r een van mij 😄 en de kaarsjes heb ik uitgeblazen🎂🎺 Wat grappig een maand later😄 jarig. Genoteerd en wanneer ben jij jarig Franswon🍕
Nee Frida.. Jij bent precies een maand later jarig. 🎈🎈🎈🎈
Reputatie 7
Badge +9
Ik ben 5 november jarig. Guy Fawkes day in Engeland. Remember, remember the fifth of November 😀
Reputatie 6
Badge +4
Oww dus Friesian je bent 8 juni jarig, het verschil zit hem in de n(6) en de l (7) :$
En Franswon 5 november is ook genoteerd, dag van een beroemde man (even opgezocht) :)
Vandaag op 8 juli is ook actrice Anjelica Huston jarig
See you en leuk zo even jarig zijn op het forum met jullie ha ha.🆒
Reputatie 6
Badge +7
Oeh, beetje laat maar gefeliciteerd Frida! 😃 Heb je een leuke verjaardag gehad?
Reputatie 7
Badge +6
Had nog een verzoek voor dat het feestgebruis losbarsten.🍾
Reputatie 6
Badge +4
Hi Asma,
Normaal gesproken weet niemand hier dat iemand jarig is toch? Maar omdat Franswon op mijn verjaardag, de 8 e juli mij 's avonds vroeg om hem te volgen op Simyo 😉 heb ik het maar verklapt ha ha ha. Dankjewel hoor Asma en ik heb een super verrassingsdag gehad in Zuid-Limburg, koffie met perenvlaai en slagroom, gratis een prachtig uitzicht op de groene heuvels en dalen. Wandelingen in de omgeving van Epen, Vaals en Holset. Een lunch in Vaals en 's avonds weer in Epen een heerlijk diner !! Een top dag aangeboden door Joep.
Als het om mijn eigen verjaardag gaat, doe ik eigenlijk zelden of nooit een feestje. Zo'n dagje weg vind ik heerlijk.

En Ron, jij hebt nog een verzoek? wat voor verzoek want het feestgebruis is al voorbij 🆒
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Angela

Ik heb een verzoek in deze, gebruik voice over (Apple) kan hiermee niet de berichten verwijderen in favorieten.

Kan dit worden meegenomen, verder werkt het overigens prima.

Alvast bedankt
Gr Ron


Ik denk dat Ron dit verzoek bedoelde 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Klopt helemaal.....dank je wel Frans
Reputatie 6
Badge +4
Oww Ron en Frans, sorry dat heb ik niet gezien laat staan begrepen.
Thanks Frans dat jij het bericht weer even naar voren haalt.;)
Bij de les blijven noemen we dat.......
Reputatie 7
Badge +9
Even terug on-topic,

Ik vind het een prima idee dat privéberichten gewist kunnen worden, onder het voorbehoud dat het bericht alleen verdwijnt uit de box van degene die dit bericht wil verwijderen. het andere exemplaar moet wel bewaard blijven.

een voorbeeld, JaapSjacheraar 😉 belooft me wat in een PB, Jaap komt de afspraak niet na en verwijdert het bericht uit zijn map. Opgeruimd staat netjes toch? Als het bericht bij mij ook verdwenen is kan ik niet eens meer aantonen dat het ooit bestaan heeft.

Reageer