.

Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobiele abo's op zelfde adres. Waarom Simyo niet?

  • 10 October 2018
  • 13 reacties
  • 814 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobiele abo's op zelfde adres.


Is dit geen leuk idee voor Simyo?


13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Ik zeg doen😁
Ik vraag mij af wat ik met 2 abonnementen moet 😉
🤓Billy zegt doen, wat zegt je kat @Ray? 🙂
Mijn kat is oud, doof en dement. Die slaapt, eet en bezoekt af en toe de kattenbak 😂
En nog geen seniorentelefoon voor je kat?
Oeiiioei😁😂

Vraag voor @jgeurts een extra korting op je Abbo of als alternatief, zou je dat ook interessant vinden naast de misschien ook van toepassing zijnde Vriendenvoordeel?
En nog geen seniorentelefoon voor je kat?
Oeiiioei😁😂



Dacht eerder aan beeldtelefoon. Kan ze gebaren doen.. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hey Jgeurts,

Aah, kijk! Dat klinkt een beetje als Simyo Compleet! Zij hebben deze deal dan met zichzelf (ha), maar wij met KPN. Zie je de parallellen?

Groetjes,
Jihane
Hoi Jihane,
ik zie inderdaad de parallellen. Echter ik ben een simyo klant zonder een KPN abonnement, en ik blijf het jammer vinden dan klanten die geen binding hebben met KPN een beetje achtergesteld worden bij Simyo. Jullie service is top en de dekking is ook top. Eigenlijk niets te klagen zou je zo zeggen 😊
Toch vind ik, zeker met de huidige concurentie, dat simyo iets aan hun prijzen moet doen.
zoals Friesian aangeeft, een extra korting op je abonnement is natuurlijk een goed idee, maar misschien geen haalbare kaart voor Simyo. echter heb ik hier wel mijn twijfels over, maar goed, dat is mijn mening. Dus omdat mijn vrouw en ik beiden klant zijn van Simyo en geen KPN abonnement hebben, en daardoor geen gebruik kunnen maken van simyo compleet, leek het Telfort dataverdubbeling bij twee abo’s op 1 adres mij wel een goed idee 😄
Reputatie 6
Badge +4
Hoi jgeurts,

Fijn dat je onze klantenservice en dekking waardeert! 🙂 Met name de investeringen in service betekenen ook dat we wat minder concurerend zijn dan andere providers. Let wel, in december 2017 zijn onze prijzen een aantal euro's gedaald en hebben we ook groter bundels gekregen. Ook is het zo dat elke provider zijn unieke manier heeft om op te vallen. Zoals gezegd doen wij dat met investeringen in service en klantgerichtheid.

Extra voordeel zou natuurlijk nooit weg zijn, dat ben ik meer dan met je eens 😃 dus ik speel je idee door naar de collega's die hierover gaan. Ik weet dat zij altijd om input van meedenkende klanten zitten te springen.

Mocht je in de toekomst meer ideeën hebben, je weet ons te vinden! :)

Groetjes,
Thomas
Telfort verdubbelt databundel bij minimaal twee mobiele abo's op zelfde adres.

Telfort is van KPN, dus waarom zou dat voor Simyo niet kunnen ?
Ik heb n.l. Internet van Telfort 😁
Reputatie 7
Badge +6
In 2019/2020 wordt Telfort KPN, dan kun je gebruik maken van simyo compleet😉
Zo lang simyo nog bestaat😎
Even afwachten wat de voorwaarden zijn voor de (Telfort) klant als bestaande contracten niet wijzigen/zomaar gewijzigd mogen worden
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Utrechtse,

Zoals @Friesian aangeeft is het inderdaad even afwachten wat er gaan veranderen de komende tijd. Uiteindelijk zal Telfort overgaan in KPN. De kans is dus groot dat je daardoor gewoon in aanmerking zou komen voor Simyo compleet en dus dubbele bundels krijgen iedere maand.

Helaas is het nog erg onduidelijk wanneer Telfort echt stopt en je dus automatisch over zou zijn naar KPN.

@Ron H, we gaan echt door hoor! Maak je geen zorgen! 😉

Groetjes,

Kevin

Reageer