.

Beantwoord

Simyo vraagt naar privé gegevens, maar op een onjuiste wijze.

  • 6 July 2019
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Waarom staat er hier dat je bijvoorbeeld, hier op het forum, je nummer moet achter laten?

Prepaid opzeggen en beltegoed overzetten

Heb je twee Simyo Prepaid simkaarten en wil je het beltegoed van de ene Simyo Prepaid simkaart overzetten naar de andere? Neem dan contact op met de klantenservice via ons Forum, Twitter of het contactformulier. De kosten voor dit proces bedragen € 5,- die automatisch verrekend worden met het beltegoed.Vermeld in je bericht de twee telefoonnummers waar het om gaat én het telefoonnummer van de aansluiting die komt te vervallen. Zodra het beltegoed is overgeheveld, zullen wij de lege simkaart blokkeren en de aansluiting beëindigen. De lege simkaart kun je daarna doorknippen en weggooien.
Let op: bonusbeltegoed dat niet is opgemaakt, wordt niet overgezet.



Foei Simyo..
icon

Beste antwoord door Jihane 8 July 2019, 16:34

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ik ben blij dat het zo snel ging!

Groetjes,
Jihane
Ik zie het 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Het is aangepast! 🙂 Nu staat er dat je contact moet opnemen met de klantenservice. Op het forum zie je altijd al staan dat je geen persoonlijke gegevens openbaar moet delen. Dus dat moet dan goed komen!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hi Ray,

Ah, kijk! Die zin was bedoeld als algemene opmerking, maar op openbare kanalen werkt dat niet. Ik zal het doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. Dankjewel!

Groetjes,
Jihane

Reageer