Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Sticky

Nieuw: Meedenken met Simyo

  • 16 september 2014
  • 102 reacties
  • 6565 Bekeken


Toon eerste bericht

102 reacties

Beste Alex,

Een goed initiatief dat klanten mogen meedenken.
Ik wil graag een idee inbrengen en denk dat dit de juiste plaats daarvoor is.

Zelf heb ik een aantal simkaarten van Simyo. Ik lees op het forum dat dit vaker voorkomt (oa voor kinderen of ouderen zonder smartphone). Het zou handig zijn dat je middels de app (die wat mij betreft prima is) de verbruikgegevens kan inzien. Nu moet je daarvoor met je eerst uitloggen en vervolgens met een ander telefoon nummer opnieuw inloggen, wat omslachtig is.

Mogelijk een tip voor jullie ontwikkelaars: bij Hollands Nieuwe (sorry?) hebben ze dit erg handig opgelost: je gaat binnen de app naar "instellingen" en kiest daar voor een ander profiel waar een ander telefoonnummer aan hangt: zonder opnieuw in te hoeven loggen krijg je de gegevens van je andere simkaart. Groot voordeel is dat aan de rest van de app niets hoeft te worden aangepast.

Veel succes met de verdere ontwikkeling, ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen en mijn tip bruikbaar is.
Groet en fijne avond ?
Frank
Reputatie 7
Bij netwerkproblemen, toestelproblemen, simkaartproblemen etc. is een van de standaard gebruikte reacties/verzoeken (ook door mij zelf) 'Kun je je simkaart eens in een ander toestel plaatsen om te zien of....'.

Dit gaat tegenwoordig natuurlijk veel minder op, vanwege de verscheidenheid aan simkaarten (normaal, micro en nano).
Reputatie 5
Badge +10
Geen idee of het hier moet komen, maar.... avast (virus scanner) vind bij default instellingen de telefoonshop niet erg fijn, blokkering van ajax_cart[1].js waardoor het selecteren van telefoons niet meer werkt.

André


Hoi avweert,

Bedankt voor je feedback. Prima om dit soort punten hier aan te kaarten. Maar je had hier ook een eigen topic over mogen openen. Zou je eens willen nagaan of je dit nog steeds ervaart? Volgens mijn collega zou dit niet meer mogen voorkomen.

Ik weet niet zeker of dit hier thuishoort...Ik vind de vriendendeal een heel leuk initiatief, maar ik heb inmiddels een tegoed van 440 euro staan en ik zou het wel fijn vinden als ik daar iets mee zou kunnen doen.
Mijn telefoonrekening kan ik er héél lang mee betalen, maar misschien kan er een mogelijkheid komen om bijvoorbeeld een toestel, of accessoires ermee te betalen?

Verder ben ik tevreden over de site, maar avg vindt er van alles onveilig aan.Ik krijg steeds waarschuwingen. Ik vind de simyo app vaak wel érg achterlopen.
De reminder dat je 50% van je bundel gebruikt hebt, is wel goed, maar vaak ook niet zo up-to-date.

En, wat ik eerder gelezen heb, de voicemail gaat snel aan, misschien kan er een optie komen om die tijd te verlengen?

Linda


Hoi Linda,

Mooi dat je al zoveel tegoed hebt opgebouwd 🙂. Het besteden van je Vriendendeal tegoed aan andere producten is hier op kantoor weleens ter sprake gekomen. We hebben besloten de huidige vorm van korting op je abonnement voorlopig zo te laten. Ik kan me zeker voorstellen dat het in jouw geval heel handig zou zijn, maar doorgaans hebben de meeste klanten een veel lager tegoed. Het tegoed inzetten voor andere producten zou dus voor maar een heel klein deel van de Vriendendeal gebruikers gelden. Om die reden blijven we voorlopig nog vasthouden aan de huidige vorm van korting.

Beste Alex,

Een goed initiatief dat klanten mogen meedenken.
Ik wil graag een idee inbrengen en denk dat dit de juiste plaats daarvoor is.

Zelf heb ik een aantal simkaarten van Simyo. Ik lees op het forum dat dit vaker voorkomt (oa voor kinderen of ouderen zonder smartphone). Het zou handig zijn dat je middels de app (die wat mij betreft prima is) de verbruikgegevens kan inzien. Nu moet je daarvoor met je eerst uitloggen en vervolgens met een ander telefoon nummer opnieuw inloggen, wat omslachtig is.

Mogelijk een tip voor jullie ontwikkelaars: bij Hollands Nieuwe (sorry????) hebben ze dit erg handig opgelost: je gaat binnen de app naar "instellingen" en kiest daar voor een ander profiel waar een ander telefoonnummer aan hangt: zonder opnieuw in te hoeven loggen krijg je de gegevens van je andere simkaart. Groot voordeel is dat aan de rest van de app niets hoeft te worden aangepast.

Veel succes met de verdere ontwikkeling, ik hoop dat jullie iets met mijn verzoek doen en mijn tip bruikbaar is.
Groet en fijne avond ????
Frank


Hoi Fsingend,

Bedankt voor je suggestie. Leuk om te lezen dat je het zo helder omschrijft. We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van de Mijn Simyo omgeving. Hoewel jouw suggestie meer bedoeld is voor de app, hangt dit wel samen met de Mijn omgeving. Ik zal doorgeven aan de ontwikkelaars dat hier behoefte aan is. Voor jou is het misschien ook interessant om het topic over de ontwikkelingen van de Simyo app in de gaten te houden. We hebben onlangs de app vernieuwd. Het is best mogelijk dat het beheren van meerdere accounts in een volgende versie wel mogelijk zal zijn. De app is namelijk nooit helemaal af ;)

Bij netwerkproblemen, toestelproblemen, simkaartproblemen etc. is een van de standaard gebruikte reacties/verzoeken (ook door mij zelf) 'Kun je je simkaart eens in een ander toestel plaatsen om te zien of....'.

Dit gaat tegenwoordig natuurlijk veel minder op, vanwege de verscheidenheid aan simkaarten (normaal, micro en nano).


Hey RicoK,

We leveren sinds een tijdje natuurlijk de 3 in 1 simkaart. In principe zou het dus mogelijk moeten zijn om de simkaart in meerdere telefoons te testen (mits je de simhouder niet meer hebt). Als ik het goed begrijp wil jij met je reactie aangeven dat het testen van de simkaart in een andere telefoon niet zo voor de hand liggend is toch?

Groetjes,

Alex
Simyo, er is een na-aper op komst! Het idee om klanten maandelijks hun bel- en internetbundel te laten wijzigen vindt navolging, wellicht een reden voor Simyo om dit als een compliment te beschouwen. Hoewel.... bij die na-aper kan je als klant je belbundel ook helemaal uitzetten, iets wat bij Simyo niet kan, maar best handig is voor mensen die voor kortere of langere tijd naar het buitenland verdwijnen en die hun Simyo nummer dus een tijdje niet gaan gebruiken maar wel willen behouden.

Simyo, wat is hierop uw antwoord? :p
Reputatie 7

Hey RicoK,

We leveren sinds een tijdje natuurlijk de 3 in 1 simkaart. In principe zou het dus mogelijk moeten zijn om de simkaart in meerdere telefoons te testen (mits je de simhouder niet meer hebt). Als ik het goed begrijp wil jij met je reactie aangeven dat het testen van de simkaart in een andere telefoon niet zo voor de hand liggend is toch?


Hey Alex,

Je verwoordt precies wat ik heb bedoeld. Het merendeel, misschien wel iedereen, zal de simhouder na het uitdrukken van de micro- of nanokaart weggooien. Hierdoor is het niet meer zo vanzelfsprekend als dat het was om de simkaart in een ander toestel te checken.

Gr.
Reputatie 5
Badge +10
Simyo, er is een na-aper op komst! Het idee om klanten maandelijks hun bel- en internetbundel te laten wijzigen vindt navolging, wellicht een reden voor Simyo om dit als een compliment te beschouwen. Hoewel.... bij die na-aper kan je als klant je belbundel ook helemaal uitzetten, iets wat bij Simyo niet kan, maar best handig is voor mensen die voor kortere of langere tijd naar het buitenland verdwijnen en die hun Simyo nummer dus een tijdje niet gaan gebruiken maar wel willen behouden.

Simyo, wat is hierop uw antwoord? :p


We kunnen natuurlijk niet stil blijven zitten ;)

Even zonder dollen. Ik denk dat het een goede zet is van providers om dit model toe te passen. Geef de klant zoveel mogelijk controle.

Hey Alex,

Je verwoordt precies wat ik heb bedoeld. Het merendeel, misschien wel iedereen, zal de simhouder na het uitdrukken van de micro- of nanokaart weggooien. Hierdoor is het niet meer zo vanzelfsprekend als dat het was om de simkaart in een ander toestel te checken.

Gr.


Dat is waar. Zo vanzelfsprekend is het inderdaad niet meer. Een kruistest zullen we wel altijd blijven aanraden, omdat dit wel een hoop kan uitsluiten. Voor hetzelfde geldt is de telefoon stuk en heb je een vervangende simkaart besteld. We zullen de antwoorden er dus een beetje op moeten aanpassen.

Of heb jij misschien nog een goed idee 🙂?
Reputatie 7
Ik heb een kleine toevoeging in m'n hoofd zitten voor de vriendendeal pagina. Je kunt je shop delen / promoten op je Facebook, twitter of de link kopieren. Waarom is er geen Google+ button? Er zijn denk ik wel mensen die gebruik maken van Google+ en niet van FB en/of Twitter :)

Zo maar een ideetje 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een kleine toevoeging in m'n hoofd zitten voor de vriendendeal pagina. Je kunt je shop delen / promoten op je Facebook, twitter of de link kopieren. Waarom is er geen Google+ button? Er zijn denk ik wel mensen die gebruik maken van Google+ en niet van FB en/of Twitter :)

Zo maar een ideetje 🆒


Hoi Raytje,

We zijn een tijdje terug bezig geweest om onze Google + pagina meer onder de aandacht te brengen. We hebben hier best wat tijd in gestoken, maar merken dat er weinig interesse is in (onze) Google + pagina. Dat is eigenlijk de reden waarom we niet voor een Google + deel button hebben gekozen.

Het kan echter nooit kwaad om het wel te doen. Daarom zal ik even een balletje opgooien bij mijn collega.

Hoi avweert,

Bedankt voor je feedback. Prima om dit soort punten hier aan te kaarten. Maar je had hier ook een eigen topic over mogen openen. Zou je eens willen nagaan of je dit nog steeds ervaart? Volgens mijn collega zou dit niet meer mogen voorkomen.



Hoi avweert,

In dit topic gaf een ander forumlid aan hetzelfde te ervaren. Bij hem lijkt het nu te zijn opgelost.

Zou jij misschien kunnen laten weten of dit bij jou ook het geval is?

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Hoi Alex,

Snap het wel hoor, moet wel rendabel blijven. 

De link gebruiken op Google+ werkt trouwens ook gewoon goed. Gisteren gedaan (heb wel Google+ maar gebruik het niet zo fanatiek :p)
Op deze plek gaan we samen kijken naar hoe we bijvoorbeeld producten, e-mails, websiteteksten, maar ook het betaalproces van Simyo beter kunnen maken voor jou.

Heb je vragen over je eigen Simyo product(en)? Dan kun je terecht op het Simyo forum. Bij ‘Meedenken met Simyo’ zijn we vooral op zoek naar jouw ideeën voor Simyo!

1. Wat vind jij van dit initiatief?

2. Welke onderwerpen zouden we hier moeten bespreken?

[youtube]MgypbMuqozs[/youtube]

Het eerste onderwerp is Belbundel voor prepaid: goed idee of niet?


Belbundel is een goed idee, maar kijk ook eens naar GiffGaff.com. Erg populair in de UK en als je goed kijkt, dan weet je wel waarom. Je kan altijd leren van onze buren. Goed netwerk, goede voorwaarden, veel vrijheid en... goedkoop. Erg populair hier
Reputatie 7
Ik heb een idee voor het forum;

Als je op de homepage van het forum bent kun je klikken op "reacties sinds je laatste bezoek".

Nu gebruik ik deze optie erg vaak omdat het een gemakkelijke manier is om de laatst besproken of nieuwe topics te vinden. Maar er zijn ook topics waar je misschien geen deel van wilt maken. Daarom had ik het idee gekregen dat er een optie zou moeten zijn op dergelijke topics aan te vinken en te markeren als  bijvoorbeeld gelezen. Zo hoef je niet al die topics te openen omdat lijstje in te korten.

Zo maar een idee van Ray (rijmt ook nog een beetje 😃 )
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb zojuist eens even op de website van GiffGaff gekeken.
Dat ziet er wel heel goed uit inderdaad.
Mooie "goody bags" hebben ze voor een goeie prijs!!!
Als ik niet een tevreden klant van Three was zou ik inderdaad naar GiffGaff gaan.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb een idee voor het forum;

Als je op de homepage van het forum bent kun je klikken op "reacties sinds je laatste bezoek".

Nu gebruik ik deze optie erg vaak omdat het een gemakkelijke manier is om de laatst besproken of nieuwe topics te vinden. Maar er zijn ook topics waar je misschien geen deel van wilt maken. Daarom had ik het idee gekregen dat er een optie zou moeten zijn op dergelijke topics aan te vinken en te markeren als  bijvoorbeeld gelezen. Zo hoef je niet al die topics te openen omdat lijstje in te korten.

Zo maar een idee van Ray (rijmt ook nog een beetje 😃 )


Hoi Raytje,

Op het vernieuwde forum is het mogelijk om topics te markeren als 'favoriet'. Op het huidige forum is het natuurlijk mogelijk om je te abonneren op topics, maar het nieuwe forum biedt je dus ook de mogelijkheid om de door jou, tot favoriet gekozen topics, via jouw profiel gemakkelijk in te zien.

Handig?

Groetjes,

Alex
Badge +2
Meedenken met Simyo, 🆒 echte TG's die Simyo lui...

Het lijkt me wel handig om een prepaid internetbundel te activeren door middel van het bellen naar een nummer.
Eigenlijk net als nu het in of uitschakelen van de voicemail, maar dan in dit geval dus alleen als activatie van een internetbundel van 1 dag.

Waarom?
Stel je hebt geen prepaid internetbundel actief, maar je bent ergens en je hebt ineens de mogelijkheid om te internetten even hard nodig, dan zou het makkelijk zijn om even te bellen naar 12XXXX om op die manier even snel een prepaid internet bundel te activeren.
Mijn eerste idee was alleen de bundel voor 1 dag of 20MB, maar ook een andere bundel zou op die manier geactiveerd kunnen worden indien men op dat moment meer data nodig is, dan zou een telefoonnummer voor 100MB of 250MB ook een mogelijkheid zijn.
Voor zover ik weet is het nu alleen online in te schakelen, maar d.m.v. even een telefoonnummer bellen zou het overal uitgevoerd kunnen worden.
?
?
?
?
?
(TG's zijn Toffe Gabbers)
Badge
Beste Simyo, over mijn abonnement ben ik dik tevreden echter de Telefoonshop laat nogal te wensen over. Wat er volgens mij verbeterd zou kunnen worden:
- vergelijken van telefoons, deze buttons werken namelijk niet
- de filter om op kleur of merk te kunnen kiezen werkt niet
- Avast geeft een viruswaarschuwing, al weet ik dat ik deze kan negeren, maar kan toch storend werken

Binnenkort wil ik wellicht eindelijk overstappen naar een smartphone, maar de Telefoonshop laat qua gebruiksvriendelijkheid helaas te wensen over. (ik gebruik browser Firefox 36.0.4)
Reputatie 1
Badge +1
Kunnen we in de nabije toekomst ook de mogelijkheid krijgen om korting te krijgen op het aangaan van Telfort of KPN abonnement omdat we een Simyo abonnement hebben? Helaas is deze combi voordeel alleen nu mogelijk met Telfort of KPN telefoon abonnementen terwijl jullie ook eigendom van KPN zijn.
Badge
Er is hevige concurrentie op de bel Markt. Simyo heeft wel een aanpassing aan het tarief gedaan maar het lijkt erop dat Simyo nu een dure aanbieder is wanneer gaan jullie mee met de concurrentie?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pacorob en Harryquicknet,

@Pacorob, sorry voor de enorm late reactie! Ik ben bang dat we jouw reactie over het hoofd hebben gezien. Dat is absoluut niet onze bedoeling geweest. Ik begrijp je idee! Goed dat je dit hier komt delen. We maken gebruik van het KPN Netwerk maar we zijn geen KPN. Om deze reden dingen we niet mee in bijvoorbeeld KPN Compleet of Telfort CombiVoordeel.

Vaak is het bij deze voordeelpakket ook de bedoeling dat je een 'Alles-in-1 pakket plus een mobiel abonnement neemt van deze provider. Je kunt KPN en Telfort hierin niet combineren. Pin me hier niet op vast. Ik werk voor Simyo dus weet de voorwaarden van deze pakketten niet uit mijn hoofd ;)

@Harryquicknet, bedankt voor het delen van je mening! Ik zou liegen als ik zou zeggen dat de goedkoopste zijn. Er zijn op dit moment aanbieders die voordeligere abonnementen abonnementen aanbieden. Maar dit is natuurlijk niet het enige wat je moet vergelijken.

Het is moeilijk om providers met elkaar te vergelijken. Als je gaat neuzen op de telecommarkt, laat je dan niet alleen verleiden door de mooie prijzen. Kijk naar de voorwaarden, klantenservice en het netwerk. Dit zijn belangrijke factoren. Een provider kan misschien hele voordelige bundels aanbieden maar daarentegen helemaal geen flexibiliteit aanbieden in het wijzigen van bundels.

Natuurlijk doen wij ons best om op alle vlakken zo goed mogelijk te scoren en ondertussen te blijven ontwikkelen :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +1
Ik kwam erachter dat jullie toch een URL scheme voor de iOS (iPhone) app gebruiken namelijk simyo:// (duh) alleen wanneer ik deze open via de Launcher widget in het Notificatie Centrum schiet de app na openen direct naar de achtergrond. Kunnen jullie hiernaar kijken en dit oplossen. Dit zelfde probleem speelt niet met andere apps dus dit staat los van Launcher widget zelf. Overigens erg een aanrader die widget om snel naar bepaalde functies (Instellingen > WIFI selecteren of Instellingen > Bluetooth apparaat selecteren) te gaan of naar apps of app functies.

Overigens erg fijn dat de mogelijkheid om het wachtwoord te onthouden in de recente iOS app update weer mogelijk is gemaakt.
Voor het buitenland zou Symio ook een bundel moeten hebben. Bellen naar Nederland is veel te duur. Met de vaste tel. bellen we in heel Europa voor een klein extra bedrag per maand.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pacorob & Johann,

@Pacorob, bedankt voor je reactie en uitleg! Eerlijk is eerlijk, ik ben zelf niet zo technisch aangelegd en zorg er dan ook voor dat dit bij de juiste persoon terecht komt. Zo kunnen we er naar kijken 🙂 Bedankt!

@Johann, goed dat je dit aan ons doorgeeft! Je hebt van ons een e-mail ontvangen met daarin een uitleg over alles wat er gaan veranderen in de tarieven in het buitenland. Binnen de EU gaat alles een stuk goedkoper worden en medio 2017 zal je vanuit je Nederlandse bundel gebruik kunnen maken van het netwerk.

Voorlopige zitten buitenlandbundels niet in de planning. Ik ga jouw melding hierover wel doorzetten 🙂 Wie weet kunnen we hier iets mee doen.

Groetjes,
Angela
1. Wat vind jij van dit initiatief?

Prima!

2. Welke onderwerpen zouden we hier moeten bespreken?

Het tonen van de actuele prijs van een Mb in het buitenland verkregen via roaming. Waarom staat die niet vermeld bij de rekening "buiten de bundel" weergave? Dat maakt het een stuk makkelijker om bij te houden wat de kosten zullen zijn als je weer thuis bent van vakantie.



Bekijk hieronder al onze onderzoeken:

- Lopende onderzoeken

- Afgeronde onderzoeken[/quote]
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JO06,

Wat leuk dat je ook met een suggestie komt!

Maar... staat de prijs per MB niet op je factuur? Ook op onze tarievenpagina vind je de tarieven per MB in elk land. Of bedoel je dit niet?

Groetjes,
Caspar
Reputatie 7
Omdat Simyo gebruikt maakt van het netwerk van KPN zou het misschien een mooie toevoeging zijn als Simyo op het forum of bij de servicepagina's een toevoeging plaatst naar de storingssite van KPN.

Of misschien wel als toevoeging in de MijnSimyo pagina's?

Reageer