.

Beantwoord

Meedenken is leuk maar gebeurt er ook wat mee?

  • 13 January 2016
  • 1 reactie
  • 186 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb ooit een topic gestart over welke bescherming men zou willen tegen hoge kosten i.v.m. dataverbruik...die is er nog steeds.
Echter verbaast het mij dat er niet meer respons op kwam-komt.

Persoonlijk ben ik overgestapt met sim only naar Telfort omdat je zonder internetbundel of als die op is je geen internet kunt gebruiken. Geldt voor prepaid ook.
Persoonlijk heb ik er moeite mee, al is er mogelijk een eenmalige coulance dat er een hoop geld uit de portemonnee wordt gegraaid.
Ik weet wel...eigen verantwoordelijkheid....dat is jullie argument maar het is mijn geld, mijn portemonnee.
(Plus het 3 mnd houden van resterende is voor mij een extra argument)
Ook de mogelijkheid om dan mb bij te kopen..5 eur -500 mb.

Wanneer ik benzine tank kan ik ook kiezen voor tot welk bedrag/aantal liters voordat de vulling automatisch stopt.
Tank ik dan niet meer en rijdt ik, dan stopt de motor als de benzine (mb) op is.
Dus bijkopen of niet...

Meedenken is leuk en aardig, ik heb er nooit een geheim van gemaakt dat ik een hekel heb aan buitenbundel kosten door data.
Meedenken moet wel zin hebben voor mij, verandert er niets dan verander ik wel...tis mijn geld, mijn portemonnee. :)

Sinds de verandering, de waarschuwing van 50 en 100 naar 80 en 100% is het risico nog groter geworden in mijn ogen....
Nee, dan is knijpen of een dataplafond zelfs goed.

Zou er bij Simyo ooit een bescherming komen, wil men dat?
Ik vraag me af hoe lang dit nog houdbaar is? Als ik het voor mezelf niet kan verdedigen waarom zou ik het dan wel kunnen naar anderen toe?
Mede om die reden kies ik er voor om geen vriendendeal te doen...
Ik weet mijn voorkeur..ik bepaal voor mij.

Voor de rest is Simyo goed maar dit ervaar ik als een gemis.
icon

Beste antwoord door Angelica 14 January 2016, 14:46

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Friesian,

Dit onderwerp is ons niet vreemd. Om deze rede ligt het ook op tafel bij degene die hier iets over te zeggen hebben. We staan altijd open voor ideeën en doen hier zeker wat mee. Tot de conclusie komen dat we er niks mee doen omdat het om wat voor rede niet bij ons past, is ook een antwoord. Ik doel nu niet specifiek op dit onderwerp. We doen er in ieder geval alles aan om te verbeteren en een goede provider te blijven. Het één heeft daarin meer prioriteit dan het ander. Stilzitten is in ieder geval iets dat we niet doen.

Je bent inderdaad zelf verantwoordelijk voor je verbruik. De één kiest ervoor over te stappen omdat iets niet wordt aangeboden, de ander kiest juist voor Simyo om andere redenen. Zolang iedereen vrij is om keuzes te maken, is elke keuze goed.

Als de benzine in je auto op is kan je inderdaad niks. Met je auto dan 😉 De keus is aan jou of je tankt of niet. Zo is het ook aan jou de keus of je gebruik blijft maken van internet ook al is je bundel op. De optie bieden we in ieder geval wel. Net als MB's bijkopen. De één kiest ervoor rood te kunnen staan, de ander niet. Hier zit geen goed of fout aan. Iedereen beslist voor zichzelf wat hij wel/niet prettig vindt. Daar hoort een bepaalde visie bij. Net als bij Simyo.

Al met al is alles een keus. En gelukkig maar 🙂 Want dit betekent dat we zelf controle hebben.

Fijn dat je ons verder wel goed vindt en bedankt voor je feedback 🙂

Reageer