.

Maandelijks betalen voor een nieuw toestel

  • 3 November 2015
  • 3 reacties
  • 279 Bekeken

Ga mee met de tijd!!!!
Overal kun je toestellen kopen en per maand een bepaald bedrag extra betalen.
Behalve hier. Hier moet je het in 1x betalen.
Ik denk dat 90% dat niet kan en dus naar een provider gaat waar ze wel hun toestel per maand betalen en dus niet 200 Euro in 1x kwijt zijn.

Maak jullie toestellen toegankelijk Door ze per maand af te laten betalen.
Mijn toestel begeeft het bijna en ik wil mijn abonnement bij jullie behouden.
Wanneer ik per maand 10 Euro extra moet betalen kan ik en bij jullie blijven bellen en een nieuwe telefoon aanschaffen.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fleures11,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is altijd fijn om de feedback en ideeën van onze forumleden te zien 🙂 Bedankt voor het meedenken! Deze input kunnen we altijd bekijken en wellicht in de toekomst meenemen als we hier wat mee kunnen.

Zoals Raytje aangeeft, zijn wij een Sim Only provider. Dit betekent heel simpel gezegd dat wij geen abonnementen aanbieden met telefoons. Op het moment dat je dit als provider wel gaat doen, ben je ook geen Sim Only provider meer. Je biedt immers meer aan dan alleen Sim Only Abonnementen. Als andere providers besluiten abonnementen met telefoons aan te bieden, zijn dit dan ook geen Sim Only providers meer :)

Het ziet er niet naar uit dat wij in de nabije toekomst abonnementen met telefoons gaan aanbieden. Wij richten ons op flexibiliteit in onze bundels. Je verliest een hoop flexibiliteit als je een telefoon aanbiedt bij je abonnement. We bieden wel telefoons aan via onze toestelshop. Als Simyo klant kun je alsnog jouw Sim Only Abonnement behouden en een telefoon met korting aanschaffen.

De tip van Raytje is ook erg goed. Heb je echt een telefoon nodig, dan kun je via een externe partij een Simyo Abonnement afsluiten. Zij mogen zelf de keuze maken om een telefoon aan te bieden.

Nogmaals, ik ben erg blij met je ideeën 🙂 Blijf dit dan ook vooral doorgeven zodra je feedback voor ons hebt.

@Raytje, bedankt voor de uitleg en de tips! Deze komen goed van pas :D

Groetjes,
Angela
Ben is ook een simonly provider maar heeft zijn service uitgebreid. Dit zou voor simyo ook goed zijn.
Simyo is een online Sim Only provider en om die reden bieden zij geen abonnementen in combi met een toestel aan. Dat er een telefoonshop is, dat is bijzaak. Je kan wel verlengen bij bijvoorbeeld Belsimpel.nl .

De uitleg daarover vind je in dit topic.

Reageer