.

Beantwoord

Leuke actie maar helaas afgelopen. Wat nu?

  • 30 December 2015
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Hi,
allereerst mijn complimenten voor de video van 3 dec. Maar ik vond het jammer om te zien dat de actie al was afgelopen. Suggestie: deadline in de email zetten. Dit is typisch het soort emails dat mensen niet direct beantwoorden en terwijl ik een positieve beleving had bij de video, bleef ik met een teleurstelling zitten. Dus: zet er een Cta (call to Action) bij met een datum.

Dan nog een tweede: ik was al ingelogd, wilde toen naar het forum en moest opnieuw inloggen. Beetje onhandig. Ik snap hoe het werkt en waarom dit technisch ingewikkeld kan zijn, maar toch jammer.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, ik heb absoluut geen klachten en ben erg blij met Simyo.

Alvast een fijne jaarwisseling!
icon

Beste antwoord door Angela 31 December 2015, 12:29

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Liane99,

Welkom op het Simyo Forum.

Heel erg bedankt voor de complimenten over onze video 🙂 We zijn hier trots op en hebben veel plezier gehad tijdens het maken van het filmpje. Ik waardeer het dat je de moeite hebt genomen om jouw feedback hier achter te laten. Hier kunnen we zeker iets mee! De deadline van de actie werd vermeld na het filmpje. Ik kan me voorstellen dat het makkelijker was geweest als je direct wist wat de deadline was in de 1e mail. Aan de andere kant had dit misschien de verassing wat minder gemaakt.

Het inloggen kan heel goed kloppen 🙂 Mijn Simyo en het forum zijn aan elkaar gekoppeld. Je kunt echter niet wisselen tussen de 2 zonder opnieuw in te loggen. Dit heeft te maken met een beveiliging die erop zit. Als jij het forum laat openstaan, kunnen mensen niet zomaar naar jouw eigen Mijn Simyo pagina zonder opnieuw in te loggen. Hiervoor hebben ze dan gegevens nodig die ze, als het goed is, niet hebben ;)

Nogmaals bedankt voor het meedenken! Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling.

Groetjes,
Angela

Reageer