.

Beantwoord

Kunnen er ook alerts bij belbundels komen?

  • 9 April 2016
  • 1 reactie
  • 204 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
'Graag ontvang ik een e-mail of sms alert óók wanneer ik mijn bel-bundel 80% is verbruikt. Ik snap dat de ik de app kan raadplegen. Toch overkomt een 4X de normale rekening ook mij (en mijn kinderen) door toeval, nood of zoals recent, een verkeerde setting op mijn nieuwe telefoon. Dat komt hard aan....'
icon

Beste antwoord door Caspar 11 April 2016, 12:06

Bekijk originele reactie

Waarschuw me als mijn bel bundel 80% verbruikt is


1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hoi DWi,

Welkom op het forum en bedankt voor de goede tip!

De reden dat we alerts hebben bij een internetbundel hebben is omdat het internet soms ongemerkt verbruikt kan worden. Telefoons hebben namelijk apps die om de zoveel tijd internet nodig hebben, of updates van de apps, updates van het systeem, etc. Hierdoor is het van belang dat we zo een alert sturen wanneer de internetbundel op dreigt te gaan!

Het bellen daarentegen heb je normaal gesproken helemaal zelf in de hand. Het zal niet vaak voorkomen dat je per ongeluk belt en er zo veel minuten van je belbundel af gaan. Je hebt zelf in de hand hoeveel je belt en dat is de reden dat we geen alerts sturen wanneer je belbundel op is.

Je hebt het over een verkeerde setting op je nieuwe telefoon, wat bedoel je daar precies mee? Je kan toch nog steeds weten en zien hoeveel je hebt gebeld?

Groetjes,
Caspar

Reageer