.

Beantwoord

Komt er een Onbeperkt bellen bundel?

  • 13 January 2016
  • 24 reacties
  • 752 Bekeken

Badge +1
Ik heb nog een opmerking over de abonnements opties die simyo op het moment aanbied.
Er is een ruim abonnement met veel belminuten, maar dit is geen onbeperkt aantal minuten.
Waarom bied simyo geen abonnement met onbeperkte minuten aan?
icon

Beste antwoord door franswon 13 January 2016, 12:19

Bekijk originele reactie

24 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Haha, ze zal ook zeker niet de laatste zijn die de namen omdraait :8.
Dat kan zelfs de beste overkomen, Brangelina 🆒;)
😉
Reputatie 7
Badge +10
*schaam*

Soms heb ik van die buien waardoor ik helemaal in de war ben. Jullie helpen allemaal zo veel en ik zie dan zoveel namen voorbij komen, hihi! Sorry, Franswon ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Weer mijn 2e identiteit verraden
Reputatie 7
Badge +10
Het is altijd goed om alle optie van je eventuele nieuw provider te bekijken. Onder andere de snelheid van het internet. Valt dit niet binnen je wensen, dan is dat natuurlijk prima 🙂 Kijk dan ook naar overige voorwaarden en de klantenservice.

Zoals ik heb aangegeven, heb ik jouw idee doorgegeven. Wellicht kunnen we je in de toekomst blij maken 🙂

@Friesian & Scotsman Franswon, bedankt voor jullie tips in dit topic.

Groetjes,
Angela
Kleine toevoeging.
https://eensim.nl/blog/welke-snelheid-nodig-mobiel-internet/

Wanneer ik uitga van de snelheid die ik nu geniet, wat dus overblijft van die 14.4 theoretische snelheid wat zou ik of jij dan nog kunnen doen met...overhouden van 0.0064 Mbps?
Sorry dat ik het dan zo zeg. Maar als je mijn voorbeeld erbij pakt valt er dan met de echte praktijk snelheid nog wel te chatten of kom je vast te zitten in de blubber?
Dat zeg ik... 😃
Badge
dat zeg ik 😉
Reputatie 7
Badge +9
Chatten met tekst zal wel lukken, bellen via een app kan je wel vergeten met deze snelheid.
Badge
het gaat mij niet om de snelheid?

het gaat mij om de onbeperkt bellen.. en lage snelheid voor internet.
op dit moment heb ik helemaal geen internet 😉
die wil ik alleen gebruiken voor de chats apps..

Dan heb je dus geen concrete harde praktijkcijfers.
Om je een kleine indruk te geven een voorbeeld van mij. Mijn eerdere reactie blijft van kracht. 🙂
Badge
op dit moment heb ik helemaal geen internet 😉
die wil ik alleen gebruiken voor de chats apps..

dat is ook meer dan genoeg.
het gaat mij om de lage snelheid voor internet.

.

Een vraagje puur uit belangstelling.
Al eens een speedtest gedaan? Wat is de daadwerkelijke snelheid die je nu hebt? Zet dat eens af tegen de 14.4 Mbps theoretische snelheid. Kijk met die wetenschap eens naar de THEORETISCHE 64 kbps. Wat zou daar dan van overblijven?
Badge
ja heb ik gezien... :)
dat is ook meer dan genoeg.
het gaat mij om de onbeperkt bellen.. en lage snelheid voor internet.

het is me alleen te duur.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi spiderxp,

Heb je de datasnelheid gezien? Die is belachelijk laag.
Badge
kijk zo iets zoek ik https://goo.gl/LybJO6 maar dan iets goedkoper (blijf een Nederlander)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Spiderxp,

Het is zeker iets om over na te denken. Zoals Tiury in dit topic aangeeft blijven onze eigen onderzoeken aangeven dat er steeds meer behoefte is aan MB's en steeds minder aan grote belbundels. Ik zal je feedback hierover bij de juiste personen neerleggen. Het feit dat wij de bundels nu niet aanbieden, betekent niet dat we dit nooit gaan doen 🙂

Bedankt voor je reactie!

@Franswon, bedankt voor het delen van het onderzoek!

Groetjes,
Angela
Badge
Onbeperkt bellen zie ik nog steeds wel zitten, aangezien een normaal gesprek met bellen beter is dan via een App. want het is altijd afwachten hoe de internet verbinding is.. (onderweg)

Onbeperkt sms inderdaad een stuk minder. van wegen al die apps

maar als ik kijk naar simpel onbeperkt bellen/sms en 1GB internet voor 10 euro is de prijs best interessant geworden, ik had gehoopt dat er meer providers , waar onder simyo met bijna het zelfde (of goedkoper) actie kwamen.

1250 bel/sms met 1GB internet van simyo voor 24 euro is toch een groot verschil.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Tiury,

De ACM publiceert ieder kwartaal een onderzoek, over kwartaal 4 1915 vind je dit hier https://www.acm.nl/nl/publicaties/publicatie/15722/Telecommonitor-vierde-kwartaal-2015/
Reputatie 6
Badge +10
Hoi GerH,

Goed dat je ons erop attendeert dat we deze vraag misschien verkeerd hebben ingeschat en er misschien toch een mooi idee in zit. Echter, ons eigen onderzoek en de keuze van de meeste Simyo bellers, geeft ons toch een ander beeld dan jij nu aangeeft. Natuurlijk zijn we erg benieuwd over welk onderzoek dit gaat 🙂 Kun je dit delen?

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Hallo GerH,

Als ik de cijfers van 2015 bekijk zie ik dat in 2015 er inderdaad een lichte stijging is in belminuten via mobiel, jammer genoeg is bij de cijfers van ACM niet zichtbaar hoeveel er via mobiele apps gebeld wordt.
Mijn belminuten bij Simyo zijn vrijwel nihil, ik bel thuis via VoIP van Telfort en buiten hoofdzakelijk via een app, de kwaliteit is ontzettend goed over 4G, je hebt ook direct verbinding, over 4G moet voor spraak teruggeschakeld worden naar 2G/3G zolang VoLTE (Voice over LTE) niet beschikbaar is.

Van mij mag er uiteraard best een onbeperkt bellen bundel komen, maar ik heb er geen behoefte aan.
Badge
Beste Franswon en Estelle,

Vandaag zag ik een bericht wat ik al vermoedde en nu bevestigd zie: bellen neemt NIET af, evenmin als internetgebruik, alleen sms neemt af. Zou u deze vraag toch serieus willen meenemen, want Simyo is qua netwerk prima, nu nog een onbeperkt bellen/sms bundel erbij en jullie hebben een geweldige aanbieding, die veel klanten zal opleveren!

Groeten,

GerH
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Karin69,

Wat leuk dat je met ons meedenkt. Ik zie dat je ook al meegedacht hebt over een bel-/internetplafond.

Zoals franswon zegt, denk ik zelf ook dat men meer de behoefte heeft aan MB's. Bedankt voor je reactie en je lijst met goede apps! Misschien kun je ook naar deze apps kijken, Karin. Ik zal je tip sowieso meenemen en doorgeven aan de juiste personen. Bedankt!

Mocht je meer ideeën hebben, laat het dan even weten 🆒.

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Beste Karin69,

Ik denk dat de behoefte aan onbeperkt bellen steeds minder wordt, nu je met WhatsApp, Viber, Facebook, WeChat en nog meer programma's naast chatten (tekst) ook kunt bellen.
Landelijk loopt het bellen via mobiel terug terwijl het internetgebruik fors stijgt.
Ik denk dat Simyo gewoon de markt goed in de gaten houdt en daarom ook onlangs bij verlenging extra MB's heeft gegeven.

Reageer