Beantwoord

Komt er een data/beplafond?

  • 13 januari 2016
  • 1 reactie
  • 212 Bekeken

Badge +1
Het verbaasd me zeer dat er bij Simyo nog steeds geen mogelijkheid is om een belplafond danwel dataplafond in te stellen.
Dit beschermt de gebruikers tegen ongewenste kosten. Om zelf de baas te blijven, dit is waar jullie mee schermen, zou je dit dan in mijn simyo moeten kunnen regelen.
icon

Beste antwoord door Angelica 14 januari 2016, 12:55

Hoi Karin69,

Ik snap je punt. De gebruiker is uiteindelijk wel eindverantwoordelijk voor het gebruik. Op verschillende manieren proberen wij het verbruik zo inzichtelijk mogelijk te maken. De Simyo app is daar een mooi voorbeeld van. Hierop kan je op elk moment van de dag je verbruik inzien. Doordat bundels maandelijks aan te passen zijn, kan je ongewenste kosten ook tegengaan. Ook bieden we de mogelijkheid extra MB's bij te kopen en worden er sms'jes verstuurd als er 80% en 100% van de internetbundel is verbruikt.

We staan absoluut open voor ideeën, dus zullen dit meenemen.

Als je nog vragen of ideeën hebt, laat je het ons dan weten? :$

Groetjes, Angelica
Bekijk originele reactie

Wie is er voor een bel- en/of data plafond


1 reactie

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Karin69,

Ik snap je punt. De gebruiker is uiteindelijk wel eindverantwoordelijk voor het gebruik. Op verschillende manieren proberen wij het verbruik zo inzichtelijk mogelijk te maken. De Simyo app is daar een mooi voorbeeld van. Hierop kan je op elk moment van de dag je verbruik inzien. Doordat bundels maandelijks aan te passen zijn, kan je ongewenste kosten ook tegengaan. Ook bieden we de mogelijkheid extra MB's bij te kopen en worden er sms'jes verstuurd als er 80% en 100% van de internetbundel is verbruikt.

We staan absoluut open voor ideeën, dus zullen dit meenemen.

Als je nog vragen of ideeën hebt, laat je het ons dan weten? :$

Groetjes, Angelica

Reageer