.

Beantwoord

Kan ik mijn roepnaam op Mijn Simyo instellen?

  • 1 November 2018
  • 3 reacties
  • 225 Bekeken

Tijdens de registratie bij Simyo wordt je gevraagd je naam of namen op te geven die overeenstemmen met je identificatiebewijs. Als voornaam heb ik daar dus braaf mijn 3 volledige doopnamen ingevuld, zoals die staan op mijn identificatiebewijs. Echter, wanneer ik nu inlog op de website of op de app wordt ik steevast begroet met die drie lange doopnamen. Dit is ook niet te wijzigen in de instellingen. Een rare situatie, want niemand noemt mij ooit bij mijn 3 doopnamen.

TIP:
Het zou een goed idee zijn om de gebruikersinstellingen van Simyo uit te breiden met een veld "roepnaam" en deze te gebruiken op de website en in de app om gebruikers te verwelkomen.
icon

Beste antwoord door Jihane 2 November 2018, 14:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi KoertS,

Welkom op 't Simyo Forum!

Ik begrijp je volledig! Het is niet nodig om in de e-mails en dergelijke bij je volledige naam genoemd te worden. Via de App kun je wél een roepnaam instellen, maar die zie je alleen in de App zelf. Dat heeft geen invloed op de e-mails en de Mijn Simyo omgeving. Ik ga dit idee om een roepnaam in te stellen op onze 'Wall of Change' hangen. Ik kom hierop terug zodra ik terugkoppeling krijg, goed?

Groetjes,
Jihane
Hallo Jihane,

Leuk dat je dit zo oppikt! Ik denk dat er wel meer klanten zijn met hetzelfde probleem als ik. Ik zal in ieder geval mijn voornaam instellen in de app. Dank je voor deze tip! Ik hoor het wel wanneer er iets met mijn tip gedaan gaat worden.

Groeten,
Koert
Reputatie 6
Badge +5
Dat hoor je zeker, Koert! Namens Jihane graag gedaan 🙂 Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust via het Forum.

Groetjes,
Niels

Reageer