.

Beantwoord

Kan ik een onbeperkt houdbare internetbundel aanschaffen?

  • 14 September 2016
  • 6 reacties
  • 317 Bekeken

Hallo Simyo en Simyo gebruikers,

Ik gooi het er zo even in:

Mijn Simyo zou helemaal perfect zijn ik bij Simyo een block account voor internet zou kunnen aanschaffen.

M.a.w: Onbeperkt houdbaar aantal mb's/gb's. Bijvoorbeeld. 1 Gb voor 50 euro.

Nu neem ik namelijk 'bijna' geen mb's af van Simyo omdat ik namelijk alleen praktische whatsappjes stuur als ik van huis ben en niet binnen een wifi netwerk. Als deze bundel er zou zijn zou ik hem direct kopen. Dan stream ik thuis op mijn wifi wel de onzin filmpjes :)

Mvgr!
Wouter
icon

Beste antwoord door Sean 14 September 2016, 16:49

Bekijk originele reactie

Is een onbeperkt houdbaar aantal mb's (block account) een goed idee?


6 reacties

Ik ben namelijk net van prepaid simyo naar sim only gegaan. Gezien mijn verbruikt van afgelopen maanden was dit voordelig en praktisch.

Mijn internet verbruik is een totaal ander beestje. Ik stuur eigenlijk alleen zeer praktische whatsappjes onderweg, thuis gebruik ik wifi.:D
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Wouterengbers,

Welkom op het Simyo forum!

Wat goed dat je dit idee hier deelt 😉 Helaas is het bij Simyo (nog) niet mogelijk om je MB's mee te nemen naar de volgende maand. Ik begrijp dat het niet helemaal past bij jouw internetgedrag, maar wij bieden juist de mogelijkheid om maandelijks je bundels aan te passen zodat je elke maand precies genoeg MB's hebt.

Natuurlijk ga ik dit idee wel op onze 'Wall of Change' hangen, zodat de juiste afdeling zich hierover kan buigen.

Mocht je nog vragen of aanvullingen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean
Hoi Wouterengbers,

Welkom op het Simyo forum!

Wat goed dat je dit idee hier deelt 😉 Helaas is het bij Simyo (nog) niet mogelijk om je MB's mee te nemen naar de volgende maand. Ik begrijp dat het niet helemaal past bij jouw internetgedrag, maar wij bieden juist de mogelijkheid om maandelijks je bundels aan te passen zodat je elke maand precies genoeg MB's hebt.

Natuurlijk ga ik dit idee wel op onze 'Wall of Change' hangen, zodat de juiste afdeling zich hierover kan buigen.

Mocht je nog vragen of aanvullingen hebben, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean


Niet alleen meenemen...maar eenmalig een bedrag voor een aantal mb's
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Wouterengbers,

Dank voor de toevoeging! Ik zal het erbij schrijven. Super!

Groetjes,
Jihane
En het mag ook een kleinere bundel zijn. Ik hoef geen Gb, 50Mb is ook al genoeg. Vind sowieso jammer dat de 1 euro bundel afgeschaft is jammer. Dat was voor mij ook een goede oplossing.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi LJL_Houben,

Welkom op het Simyo forum.

Wat jammer dat je teleurgesteld bent over het verdwijnen van de Prepaid internetbundel van 20 MB. We hebben deze verandering juist doorgevoerd, nadat we een onderzoek hebben gehouden onder een grote groep Prepaid klanten.
Het idee om alsnog een kleinere internetbundel aan te bieden, hangt inmiddels op onze 'Wall of Change'. Het is nu even afwachten tot dit verzoek is behandeld.

Heb je verder nog vragen of aanvullingen?

Groetjes,
Sean

Reageer