.

Beantwoord

Kan er iets gedaan worden aan de aanhef in e-mails?

  • 18 December 2015
  • 5 reacties
  • 231 Bekeken

Aangezien alleen meerderjarige personen een telefoonabonnement af mogen sluiten, maar je daar wel je "paspoort-naam" voor op moet geven, loop ik aan tegen het feit dat ik bij mailtjes van Simyo niet goed weet over welk abonnement het gaat.
Een minimale aanpassing zou zijn dat het telefoonnummer in ieder geval genoemd wordt, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle telefoonnummers van afstand herken (je belt je eigen kinderen via naam, niet via nummer)...

Het zou geweldig zijn als er een veld bij instellingen van je NAW-gegevens kwam dat "Aanhef in mailverkeer" oid heet, waarin je op kunt geven wat je graag als herkenning in de mails zou zien. Daar kan ik dan de namen van mijn kinderen in zetten. Het wettelijke registratie wordt daardoor niet aangetast.
icon

Beste antwoord door Estelle 19 December 2015, 09:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Het is niet een probleem dat mij raakt, maar dit is een van de nuttigste suggesties die ik ooit hier op dit forum heb gelezen!
Badge
Geweldige suggestie. Ik heb voor mijn gezin vier abonnementen lopen en inderdaad, elk bericht begint met mijn eigen naam (zo heb ik net vier berihten ontvangen met als aanhef "Beste Martin, je factuur staat klaar". Ik zou de suggestie nog willen uitbreiden want als ik ga inloggen kan dat niet op naam maar op 06-nummer.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Marloesje,

Dat is inderdaad een goeie tip!

Ik kan zelf helaas niet zeggen dat we dit direct zullen aanpassen. Wel zal ik jouw feedback doorgeven. Misschien dat het telefoonnummer vermeld kan worden. Dat zou volgens mij de meest voor de hand liggende mogelijkheid zijn.

Het kan zijn dat hier al over nagedacht is. Daar kom ik wel achter als ik jouw feedback doorgeef 😉. Bedankt in ieder geval!

Groetjes,
Estelle

@Scotsman en @mvnoort: Super dat jullie aangeven dat jullie het met Marloesje eens zijn. Dit neem ik allemaal mee 😃
Reputatie 5
Badge +10
Ik ben al blij dat er beste Maikel staat,
En niet Geachte heer ...... Of Beste heer ......

Ik heb dan al de nijging om niet verder te lezen.

Ook als ze bellen van spreek ik met de heer of met meneer ......
Dan krijg ik al de nijging om te zeggen dat ze bij mijn vader moeten zijn. Die is meneer of de heer. Ik ben gewoon Maikel.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi maikel.twinnie,

Hahah gelukkig kun je telefonisch altijd aangeven hoe ze je mogen noemen 😉

Reageer