.

Beantwoord

Kan de verbruikslijn weer terug in de app?

  • 10 February 2016
  • 5 reacties
  • 277 Bekeken

Jullie hebben je app geupdate maar ik vind het er absoluut niet op vooruit gegaan, jullie waren juist uniek op het gebied van de tijdbalk met je mb's en het meelopende aantal dagen te gaan. Zo kon je heel duidelijk steeds zien waar je ongeveer met je mb's kon zitten, nu is dat overzicht totaal kwijt. Wel hebben jullie nu een grafiek waar je je dag gebruik kunt zien, graag zou ik daar een switch bij zien zodat je weer de tijdbalk krijgt, is snel in te bouwen dus ik zeg doen!

Ik zie de update nu alleen maar als manier om meer geld van je klanten af te troeven omdat we nu minder overzicht hebben, zodat we over onze bundel gaan en dat is vast niet de bedoeling ;)

Groetjes,

Mike
icon

Beste antwoord door Angelica 11 February 2016, 10:53

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Draity,

welkom op het Simyo forum!

De app is inderdaad geupdate. En je bent niet de eerste die de verbruikslijn mist 😉 Ik kan goed begrijpen dat je het overzicht wat kwijt bent. Het is zeker niet onze bedoeling dat jij je minder bewust wordt van je verbruik. We zijn dan ook erg blij met je feedback. Ik heb het genoteerd en wie weet dat we door jouw feedback de verbruikslijn weer toevoegen.

Als je nog meer ideeën hebt, laat je het ons dan weten? :)

Groetjes, Angelica
Reputatie 5
Badge +10
Ik hem die lijn ook eigenlijk wel een beetje in de app.
Reputatie 7
Badge +10
Goed dat je dit aangeeft Maikel.twinnie! Ik zet je feedback erbij op onze lijst!

Groetjes,
Angela
Ik zou hem ook graag terugzien
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Tensefountain1,

Bedankt dat je van laat horen! Ook jouw feedback hebben we genoteerd 🙂. Er zijn eerst wat dingen die hoger op de lijst stonden om terug te brengen in de app, waar we nu druk mee bezig zijn. Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer