.

Beantwoord

Kan de gerelateerde onderwerpen widget verbeterd worden?

  • 28 April 2017
  • 5 reacties
  • 227 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
Onder topics staat vaak een lijst met gerelateerde onderwerpen met het aantal reacties.


Hierbij mis ik de actualiteitswaarde.
Ik stel voor hierbij de datum te vermelden van de start van het topic en de jongste reactie.
Het heeft m.i. geen zin om topics te bekijken over tarieven die 4 jaar oud zijn als je op zoek bent naar de recente.
icon

Beste antwoord door Jihane 1 May 2017, 13:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Onder topics staat vaak een lijst met gerelateerde onderwerpen met het aan.
Hierbij mis ik de actualiteitswaarde.

Ik stel voor hierbij de datum te vermelden van de start van het topic en de jongste reactie.
Het heeft m.i. geen zin om topics te bekijken over tarieven die 4 jaar oud zijn als je op zoek bent naar de recente.

De naam zegt het al gerelateerd, omdat ze dat zijn zouden die topics voor jou wellicht interessant kunnen zijn.

Wanneer je via de zoekfunctie met een kernwoord(en) op zoek gaat naar voor jou relevante topics dan kun je o.a. ook kiezen voor datum.

Im de bijlage als voorbeeld zie je boven de topics staan: titel, reacties bekeken. Rechts daarvan staat een tandwieltje waarmee je extra opties kunt kiezen. En dat komt overeen met hetgeen dat jij eigenlijk graag wilt.
Reputatie 1
Badge +4
Hey Friesian, Via de zoekfunctie zie je inderdaad de datums.Mijn insteek is dat als je een item bekijkt je gerelateerde topics aangeboden krijgt en constateer je dat na een keuze daaruit er een aantal (heel erg oud) zijn en het nog maar de vraag is of wat daar nog de waarde van is. - indien te oud roept dat irritatie op.
Je zou kunnen voorstellen om die lijst weg van gerelateerde topics weg te laten en te vervangen door gerelateerde zoektermen die je vervolgens kunt gebruiken voor de zoekfunctie die dan een datum laat zien.
Mijn initieel voorstel is om de huidige presentatie te voorzien van jongste datum waaruit de lezer zou kunnen opmaken wel/niet relevant als informatiebron voor zijn zoektocht.
Dat had ik al begrepen Frenske, btw leuke avatar, vandaar 'wellicht'.
Gerelateerd, topics die voor anderen, jou wellicht interessant zijn om naar te kijken.
Via de zoekfunctie gaat de TS gericht zoeken naar een specifiek onderwerp, anders dan gerelateerd.
Maar je voorstel is prima ! Zal zeker meegenomen worden, misschien komt het op de 'Wall of change'.
Een muur met ideeën, een soort ideeënbus dus.:)

Kijk nog eens naar bijlage 2, de opties zie je daar in beeld. Relevantie, 1 van de keuzes, kun je kiezen.. :)

Fijne zondag !
Reputatie 1
Badge +4
Ja een avatar met de kleuren van Simyo als verbindingselement :)
We zullen zien van Simyo er van vindt.
Bedankt voor je info.
Ook een fijne zondag ! Benieuwd wat Max Verstappen gaat presteren.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frenske,

Dankjewel voor het aankaarten hiervan! Je hebt gelijk - het is een functie die beter kan. Die functie is een widget. Een hele simpele widget zelfs. Hij heeft één taak, en dat is het opsporen van sleutelwoorden in het huidige topic en dan zoeken naar andere topics die daar iets mee te maken hebben. Dat is zijn enige taak. Maar natuurlijk streven we naar slimmere en betere functies 🙂

Angela is bezig met een Geheim Project. Ik zag haar net allemaal belangrijke telefoontjes plegen, en ze wist me daarna te vertellen dat deze functie misschien meegenomen wordt in het Geheime Project. Als dat zo is, dan is het vanaf medio augustus al verbeterd! Hoezee!

Als het niet meegenomen kan worden in dat project, dan zal het op zich moeten laten wachten tot ongeveer oktober. Maar één ding is zeker: het staat op een to-do list, al is het nog niet helemaal duidelijk onder welk project het zal vallen. Verbeterd worden zal het zeker!

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer