.

Beantwoord

Is het mogelijk om belminuten en MB's te ruilen binnen je bundels?

  • 25 February 2017
  • 9 reacties
  • 530 Bekeken

Het zou heel handig zijn om je belminuten te kunnen uitruilen voor MB's. Ik hou altijd veel belminuten over maar wil wel eens kunnen internetten binnen mijn bundel. Ik betaal nu € 4 voor 100 minuten/sms.
icon

Beste antwoord door Samantha 27 February 2017, 14:43

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge
hier sluit ik mij bij aan!! heb de minimale bundel van 100 minuten, maar daar houd ik er elke maand ook 98 van over...
wellicht een idee om kleinere belbundels aan te bieden? zeg 30 minuten voor 1 euro?
Reputatie 5
Badge +6
Hey Jeroen en anderen,

als je zoiets wilt zou ik toch prepaid aanraden. Daarbij heb je geen minimale kosten en kan je om de zoveeltjid een internetbundel pakken van je prepaid tegoed.
Of is er een reden waarom jullie dat niet willen.

Groet Paul.
Badge
Ik gebruik wel 1000Mb er maand, alleen bel ik bijna nooit... En dan is dit volgens mij de goedkoopste oplossing.
Prepaid internet is langzamer. En toen ik
Het had, was de grootste bundel 250 mb
Badge +7
Hoi r.sieksma

Welkom op het Simyo forum! :)

Ik kan me voorstellen dat het erg handig kan zijn om je belminuten in te ruilen voor MB's. Helaas is dit technisch niet mogelijk.

Ik zie trouwens dat je nu helemaal geen internetbundel hebt. Als je graag een internetbundel wilt, kun je deze heel eenvoudig aanschaffen op Mijn Simyo. Omdat je nu nog geen internetbundel hebt, gaat deze internetbundel dan per direct in. Ik raad je aan om ook de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' aan te zetten op Mijn Simyo. Dit doe je onder het tabblad Instellingen > Netwerkinstellingen. Alleen als deze optie aanstaat, kun je internetten.

@jeroenjeroen78, Wat jij voorstelt, zou wel kunnen. Dit zou inderdaad heel handig zijn voor mensen die heel weinig bellen maar wel veel internetten. Ik heb dit idee opgehangen aan onze 'Wall of Change'. Dit is een muur waarop we alle goede ideeën en suggesties van onze klanten hangen. Zo kunnen we kijken of we iets met jouw idee kunnen doen. We hebben overigens onze Prepaid internetbundels in het najaar van 2016 vernieuwd. Onze grootste internetbundel is nu 1000 MB en kost € 10,00. Dit is al met al hetzelfde als wat jij nu betaalt voor 100 belminuten en 1000 MB per maand. Sim Only blijft voor jou sowieso goedkoper.

Als jullie hier nog vragen over hebben, hoor ik dat graag!

Groetjes,
Samantha

@PaulH, Heel erg bedankt voor het meedenken 🙂
Als ik nog een vraag mag stellen die hier zijdelings mee te maken heeft: ik merk bij mezelf dat ik amper (
Badge +7
Hoi TheFlyingDutchman,

Welkom op het Simyo forum :)

Natuurlijk mag je hier ook een vraag stellen! Helaas is een gedeelte van je berichtje weggevallen, zodat ik je vraag niet meer kan zien. Wil je daarom je vraag nog een keer stellen? Dan ga ik hem met alle liefde beantwoorden :D

Groetjes,
Samantha
Haha dat is flauw, ik zal wel zonder dat ik het door had een vreemd teken gebruikt hebben. Ik probeer het opnieuw:

Ik merk bij mezelf dat ik amper gebruik maak van de belminuten en sms. Over het algemeen minder dan 10 van de 100 belminuten, sms is nauwelijks nog nodig. Ik gebruik ze dus eigenlijk zo weinig dat ik zelfs tegen buitenbundeltarief nog ruim onder de 3-4 euro blijf. Maar ik ben wel erg tevreden met de MBs uit mijn abonnement.
Is het mogelijk om mijn abonnement zo aan te passen dat ik enkel MBs afneem? Die handige optie mis ik bij Mijn Simyo, en daar is ongetwijfeld een reden voor, maar ik ben toch benieuwd of ik zo een paar euro kan besparen.

Alvast bedankt!
Vriendelijke groet,
Bert Hollander
In het kort, nee, bel en sms is de basis en data een toevoeging die niet perse moet.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Bert!

Yes, je berichtje is nu helemaal goed binnengekomen 🙂 Ik kan het me goed voorstellen dat je vooral de dienst wilt waar jij veel gebruik van maakt. Helaas is het (zoals Friesian zei) niet mogelijk om de belbundel uit je aansluiting te schrappen. Je kunt dat als volgt zien: de belbundel is de basis voor je aansluiting, en alle andere dingen (zoals je internetbundel, of 4G, of een onbeperkt sms-bundel) komen daarbovenop.

Ik zie dat jij de kleinste belbundel hebt. Dat is dan een goede oplossing 🙂 Helaas kan het echt niet kleiner.

Heb je nog andere vragen?

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer