.

Is het een idee om te beginnen met studentendeals?

  • 14 September 2015
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

Reputatie 1
Badge +5
Ik heb vorige week op de website van de provider ben een abonnement gezien special voor studenten, dus voor weinig veel mbs.
Nu dat simyo zichzelf ziet als goedkope Hollandse provider?
Denk ik waarom simyo dit ook niet gaat doen, want wie moet er op de kosten leten meer als een student?

Mvg,
Simnlru 🙂

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Simnlru,

Goed dat je jouw ideeën met ons deelt! Dat waarderen wij heel erg 🙂 Natuurlijk nemen we jou feedback serieus en gaan we eens kijken of we hier iets mee kunnen doen. Ik kan je niets beloven. Blijf vooral komen met je ideeën, tips en feedback!

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +5
Ah da's mooi!
Hoop dat hier iets meer wordt gedaan:)
Groetjess
Het betreft wel een actie die morgen afloopt. ;)

Mijn aanbieding is tijdelijk geldig (tot 1 oktober 2015)
Reputatie 1
Badge +5
Ja maar als zo veel aanbiedingen van ben worden die morgen weer verlengt.
En wat dan nog eigenlijk raytje?
Als puur Hollands provider vind ik ook dat je voor de Nederlandse studente wat kan doen, die hebben het toch al best weinig geld over in de maand toch?
Tja, ik verwees er enkel na om geen misverstanden te krijgen. 😃
Reputatie 1
Badge +5
Nee oké dat begrijp ik, maar dacht geef even door dat het toch wel verlengt wordt:)
Reputatie 7
Badge +10
@Raytje, scherp! Goed dat je dit even opgemerkt hebt :)

@Simnlru, alle feedback en ideeën die jullie voor ons hebben zijn erg waardevol. We kunnen niet met alles iets doen helaas. Dit neemt niet weg dat we deze tips wel erg serieus nemen en altijd even kijken naar de mogelijkheden.

Voor andere vragen weet je ons te vinden :)

Groetjes,
Angela
Reputatie 1
Badge +5
Voor de grap weer gekeken en Aas je nu kijkt is het weer geldig tot 4 februari 2016, dus het wordt elke keer gewoon verlengt.

Mvg,

Simnlru
Reputatie 6
Badge +10
Door deadlines op te stellen, proberen ze natuurlijk je eerder over de streep te trekken 🙂. Dit zijn trucjes waar wij niet aan willen.

Reageer