Beantwoord: Is er ook een ander cadeautje dan 1000 MB?

Tags:

Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Jac Brokx heeft ontvangen van andere leden.

Jac Brokx auteur
Startend Simyaan
Reacties: 2

1 augustus 2017, 11:18

Ik heb al verschillende keren ( omdat ik dan weer een jaar langer klant ben) gratis extra 1000MB voor één maand gekregen. Erg aardig, maar hier ik heb niet zoveel aan. Misschien een idee om elke maand wat extras MBs te geven zodat ik hier meer plezier aan kan beleven. Vriendelijke groet van je trouwe klant, Jac Brokx
Gemarkeerd als antwoord

Hoi Jac Brokx,

Leuk dat je al zo lang klant bent bij Simyo. Jammer dat je niet zoveel hebt aan de gratis 1000 MB omdat je het die maand gelijk op moet maken. Ik snap heel goed dat je je cadeau wilt verspreiden over meerdere maanden.

Ik zal je idee doorzetten naar de juiste persoon, zodat er naar gekeken wordt. Dit doe ik door op onze Wall of Change te hangen. Dit is een wand waar ideeën van medewerkers en klanten op gehangen worden, en deze worden dan doorgezet naar de juiste afdeling.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar

Bekijk originele reactie
1 reactie
  • Je ziet hier hoeveel reputatiepunten Caspar heeft ontvangen van andere leden.

CasparCaspar antwoord
    Moderator
    Reacties: 2568 Sim Only
    Open boek

Open boek

Gewoon Slim

Gewoon Slim

IJsbreker

IJsbreker

iOS expert

iOS expert

Globe trotter

Globe trotter

Android expert

Android expert

Meedenker

Meedenker

Boomerang

Boomerang

Gangmaker

Gangmaker

Vlugge Japie

Vlugge Japie

3 augustus 2017, 12:39

Hoi Jac Brokx,

Leuk dat je al zo lang klant bent bij Simyo. Jammer dat je niet zoveel hebt aan de gratis 1000 MB omdat je het die maand gelijk op moet maken. Ik snap heel goed dat je je cadeau wilt verspreiden over meerdere maanden.

Ik zal je idee doorzetten naar de juiste persoon, zodat er naar gekeken wordt. Dit doe ik door op onze Wall of Change te hangen. Dit is een wand waar ideeën van medewerkers en klanten op gehangen worden, en deze worden dan doorgezet naar de juiste afdeling.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
    Caspar
    Alsjeblieft alleen privéberichten sturen als een moderator er om vraagt.

Reageer

Bezig met uploaden:
0%
bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Grote afbeeldingen duren soms iets langer voordat deze geladen zijn.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)
bekijk mobiele versie