.

Beantwoord

Heeft Simyo plannen voor een "Één" bundel voor MBs/Minuten/sms?

  • 28 March 2022
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Heeft Simyo plannen om de MB’s samen te voegen met belminuten en sms? Veel andere providers hebben hiervoor één bundel. Dit is het enige dat ik mis bij Simyo. Ik bel en sms bijna nooit maar moet hiervoor wel een bundel afsluiten. Het zou ideaal zijn als Simyo dit ook in één bundel zou stoppen.

icon

Beste antwoord door Nihad 29 March 2022, 12:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hoi @Rowel,

 

Bedankt voor je bericht. Tot nu toe is hier niks over bekend bij ons. Ik kan dit altijd voorleggen, wellicht dat dit in de toekomst wel wat wordt :).

 

Groetjes,

 

Nihad

Reputatie 7
Badge +7

Topic is al een beetje oud, maar ik vraag me wel af wat je bedoelt met “veel andere providers”. Ik heb er 1 kunnen vinden (die van de nieuwe haringen). Maar dat is nog geen “veel”.

Klopt @wimj12 ik denk dat de TS een vergelijking trekt eerder naar MB, bellen, sms voor een prijs per soort bundel (klein naar groot). 

*Edit* en niet zoals bij Simyo eerst een keuze maken uit databundels en daarna bel/sms bundels dat in het verleden anders was...eerst de bel/sms bundel en als optie MB.

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet het niet. In het verleden heb ik ook wel eens een vergelijkbare reactie gegeven aan iemand die claimde dat bijna alle providers oid een onbeperkte data bundel aanbieden. Met een beetje zoeken in het aanbod van de meest bekende providers <Gebaseerd op TV reclames e.d.> viel dat ook tegen.

 

Maar is ook verder niet relevant.

 

 

Reageer