.

Beantwoord

Een databundel inclusief 4G ontwikkelen.

  • 2 October 2015
  • 3 reacties
  • 594 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2
Al jaren gebruik ik (naar tevredenheid) dezelfde 1024mb bundel, maar inmiddels wel een paar telefoons verder met nu ook een 4G mogelijkheid zou ik het zelf erg prettig vinden om tussen de verschillende data bundels ook een keuze mogelijkheid te hebben waarbij ik zowel een databundel als 4G ineen kan krijgen. Op dit moment vind ik een databundel van 2000MB (16 euro) en 4G aanzetten (5 euro) in vergelijking best duur.
Ik zou (best) graag over willen naar 4G maar zie overal advies om dan ook een grotere bundel te nemen staan en dan is 11 euro extra in verhouding best veel.

Hoop dat Simyo hier ook wat in ziet.
icon

Beste antwoord door Angela 5 October 2015, 11:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jussie,

Wat tof dat je hier nog op terug komt 😃 Het idee is zeker op de Wall of Change gehangen. We zijn continu bezig met het aanpassen en verbeteren van bundels. Of dit specifieke punt hierin meegenomen wordt, is vooralsnog onduidelijk. Het is een groot project, dus als hierin verandering in komt, dan kan dat een hele poos duren. Eén ding kan ik je wel beloven: als er iets veranderd wordt, dan zullen we jou (en alle andere klanten!) hier tijdig van op de hoogte stellen.

Geen zorgen dus, Jussie :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +2
Hoii Angela, ik was ontzettend benieuwd of dit punt nog op 'Wall of Change' is gekomen of hangt? Dit omdat ik natuurlijk met smart zit te wachten op mooie Simyo acties 🆒
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jussie,

Wat goed dat je met ons meedenkt!

Jouw feedback is enorm waardevol voor ons. We doen ons best om alle wensen en ideeën van onze klanten mee te nemen in de ontwikkeling van onze producten. Ik kan in jouw geval ook goed begrijpen dat je dit aandraagt. Ik zorg ervoor dat jouw opmerking bij de juiste mensen terecht komt :)

Helaas halen niet alle ideeën de eindstreep. Dit betekent niet dat we er vervolgens niet meer mee doen. Wij blijven streven naar verbetering en dit kan niet zonder jouw input. Nogmaals bedankt hiervoor.

Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer